جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
پیراسته

حوزه/ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان با تأکید بر راه اندازی قرارگاه جداگانه ای برای رسیدگی به وضعیت معیشتی و راهبردی طلاب، گفت: این قرارگاه باید نسبت به رسیدگی وضعیت معیشتی و بکارگیری طلاب در عرصه های مختلف وارد عمل شود

حجت الاسلام ابوالفضل پیراسته، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، به حضور جهادی و در خط مقدم بودن طلاب کاشانی از ابتدای شروع ویروس کرونا در زمینه های مختلف اشاره کرد و گفت: رسانه ها باید تلاش این عزیزان را در مبارزه با ویروس کرونا و دیگر عرصه ها برای اطلاع افکار عمومی جامعه پوشش دهند.

وی با قدردانی از زحمات خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان در پوشش به موقع فعالیت‌های طلاب، افزود: حوزه تنها خبرگزاری بود که تلاش‌های طلاب را در عرصه‌های مختلف، خصوصا در مبارزه با کرونا به صورت مستمر در این شهرستان پوشش داد.

حجت الاسلام پیراسته با بیان اینکه طلاب و روحانیون در شرایط کرونایی باید پناهگاه مردم باشند، ادامه داد: نقش راهبردی طلاب در زمینه های مختلف باید بیش از پیش برای جامعه تبیین شود.

وی، طلاب را از اقشار گمنام  و آسیب پذیر جامعه عنوان کرد و افزود: در عین حالی که باید به وضعیت معیشتی طلاب رسیدگی شود، روحیات آنها نیز در هدایت‌گری جامعه باید بیش از پیش تقویت شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان در پایان از حضور و فعالیت ۵ هزار طلبه و روحانی در منطقه کاشان خبر داد و خاطرنشان کرد: به دلیل تأثیرگذاری بالایی که روحانیون در افکار عمومی جامعه دارند و دشمن هم به دنبال کمرنگ جلوه دادن فعالیت‌های آنها است باید حمایت‌های همه جانبه از این عزیزان به عمل آید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha