چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تصاویر/ دیدار آیت الله سلیمانی با مدیر، معاونین و کارکنان مرکز مدیریت حوزه علمیه کاشان

حوزه/ آیت الله سلیمانی با تاکید بر ضرورت تشکیل مجمع خیرین مدرسه علمیه ساز در کاشان، گفت: برای ورود خیرین کاشانی در ساخت مدارس علمیه باید فرهنگ سازی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی ظهر امروز در دیدار مدیر، معاونین و کارکنان مدیریت حوزه علمیه کاشان به استقبال طلاب سراسر کشور برای تحصیل در مدارس علمیه کاشان اشاره کرد و خواستار رشد جایگاه مدارس علمیه و درس خارج حوزه این شهرستان شد.

آیت الله سلیمانی ادامه داد: قبل از انقلاب وضع کاشان در عرصه آموزش عالی خوب نبود، ولی در حال حاضر دانشگاه های این شهرستان در رتبه های ششم تا هشتم  کشور قرار گرفته اند.

وی با اشاره به رشد چشمگیر خیرین در کاشان بعد از انقلاب، تصریح کرد: اکثر خیرینی  که بعد از انقلاب در این شهرستان رشد کرده اند، در دامن آموزش و پرورش و دانشگاه ها قرار گرفته اند.

امام جمعه کاشان با گلایه از عدم ورود خیرین مدرسه ساز کاشان  به ساخت مدارس علمیه، گفت: چرا در مملکت امام صادق(ع) خیر برای مدرسه دولتی داشته باشیم، ولی برای مدرسه امام صادق(ع) نداشته باشیم؟

نماینده ولی فقیه در کاشان با تأکید بر ضرورت تشکیل خیرین مدرسه علمیه ساز در کاشان، تصریح کرد: برای ورود خیرین کاشانی به ساخت مدارس علمیه باید فرهنگ سازی کرد.

وی خطاب به مدیر و معاونان حوزه علمیه کاشان گفت: شناسایی خیرین مدرسه علمیه ساز برای پای کار آمدن وظیفه شماست، ما هم هر جا نیاز باشد در خدمتیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha