جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سلیمانی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: اگر مردم با جریان حق همراه باشند طرف مقابل هیچ غلطی نمی تواند انجام دهد، البته امروز دشمن می خواهد مردم را از نظام و رهبری جدا و دلسرد کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان آیت الله عباسعلی سلیمانی، عصر دوشنبه ۱۴ مهر در مراسم تجلیل  از خانواده شاهد دانشگاه آزاد اسلامی کاشان ضمن گرامیداشت  یاد و خاطرات شهدا، خصوصا سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، به نشانه انسان‌های مؤمن اشاره کرد و گفت: زیارت اربعین از مهمترین امتیازات شیعه و علائم مومن است.

امام جمعه کاشان با بیان این که زیارت عاشورا عرض ارادات به ماجرای نهضت ابا عبدالله‌الحسین (ع) تا شهادت است، اظهار کرد: زیارت اربعین گرچه مستمر نیست، ولی مانند زیارت عاشورا گسترده نیست اما اهمیت آن بسیار زیاد است.

وی افزود: امام حسین(ع) به ما آموخت برای نجات مردم از ضلالت باید هر سختی را تحمل کرد؛ در جمهوری اسلامی افراد بسیاری مانند امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب این زحمت را متقبل شده اند.

آیت الله سلیمانی تصریح کرد: امروز معیار نظام و منشور حاکمان را حکومت چهارساله حضرت علی(ع) و ده ساله پیامبر اکرم (ص) می دانیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: اگر مردم با جریان حق همراه باشند طرف مقابل هیچ غلطی نمی تواند انجام دهد، البته امروز دشمن می خواهد مردم را از نظام و رهبری جدا و دلسرد کند.

 در این مراسم پس از تجلیل  از ۱۰ تن از کارکنان خانواده شاهد و اجرای آیین تعزیه خوانی شهادت حضرت رقیه(س)، از کتاب تفسیر سوره شوری نوشته حجت الاسلام و المسلمین ماشاءالله صدیقی و پوستر جشنواره فرهنگی "سلام بر ابراهیم" ویژه کارکنان و دانشجویان رونمایی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha