سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
تصاویر/ افتتاح  صفحه کهگیلویه وبویراحمد درخبرگزاری حوزه

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین پناهی گفت: میزان درخواست و داوطلبان ورودی به حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویر احمد، بیشتر از ظرفیت و سهمیه آن است و حتی از استان های همجوار نیز داوطلب های زیادی درخواست ورود به این حوزه را داشته اند.

حجت الاسلام والمسلمین صفدر پناهی در حاشیه آیین افتتاح صفحه اختصاصی استان کهگیلویه و بویراحمد در خبرگزاری حوزه در گفتگو با خبرنگار این خبرگزاری گفت:  از خداوند می خواهیم به توفیقات عوامل و دست اندرکاران رسانه رسمی حوزه بیفزاید و ما نیز تلاش می کنیم حوزه علمیه استان فضای جدیدی پیدا کند که هم در بُعد فعالیت های علمی پژوهشی و هم در بعد فعالیت های فرهنگی و تهذیبی به خوبی و در تراز انقلاب اسلامی فعالیت داشته باشد.

وی افزود: استان ما با وجود اینکه از مناطق محروم کشور به حساب می آید، اما حوزه علمیه این استان از معدود حوزه هایی است که میزان درخواست و داوطلبان ورودی بیشتر از ظرفیت و سهمیه آن است و حتی از استان های همجوار نیز داوطلب های زیادی درخواست ورود به این حوزه را داشته اند.

مدیر حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه خاطرنشان کرد: تلاش ما بر این است ظرفیت های حوزوی را در استان خود آنچنان بالا ببریم که حتی افراد فاقد استطاعت مالی که نمی توانند برای ادامه تحصیل به استان های دیگر بروند، این فرصت را برایشان فراهم کنیم که هم دروس تکمیلی و هم درس خارج را در  استان کهگیلویه و بویراحمد بیاموزند و دیگر نیاز به مهاجرت برای ادامه تحصیل نداشته باشند.

وی اظهار داشت: یکی از نیازهای ضروری حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد ارتباطات قوی و داشتن رسانه خوب و فعال است که بحمدالله با افتتاح صفحه اختصاصی این استان در سایت خبرگزاری حوزه این مشکل می تواند تا حد زیادی رفع شده و از این به بعد تریبون مناسب و کاملاً رسمی از سوی حوزه علمیه قم برای ارائه گزارش فعالیت ها و برنامه های حوزه های استان کهگیلویه و بویراحمد در اختیار طلاب، اساتید و کارکنان آنها قرار بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین پناهی گفت: امیدواریم بتوانیم محصولات و نتایج خوب انسجام بین حوزه های علمیه استان و دفتر نمایندگی ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد را از طریق خبرگزاری حوزه به سمع و نظر مردم شریف برسانیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha