جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 922015
۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۷
دوره سواد رسانه

حوزه/ اولین دوره کارگاه آموزشی سواد رسانه و فتوشاپ، در حوزه علمیه استان یزد برگزار شد.

حجت الاسلام دهقان، مسئول واحد رسانه و فضای مجازی حوزه علمیه استان یزد، در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در یزد، از برگزاری دوره و کارگاه آموزشی سواد رسانه و فتوشاپ در حوزه علمیه استان یزد خبر داد.

وی افزود: با توجه به لزوم آشنایی و توانمند سازی طلاب و روحانیون با سواد رسانه و فضای مجازی و استفاده از ابزارهای مورد نیاز در تبلیغ نوین، چندرسانه ای و تولید محتوای رسانه ای به همت معاونت تبلیغ و با همکاری واحد رسانه و فضای مجازی حوزه علمیه استان یزد، اولین دوره کارگاه آموزشی سواد رسانه و طراحی پوستر و عکس نوشته با فتوشاپ ویژه مبلغین خواهر مدارس امین برگزار شد.

حجت الاسلام دهقان، در ادامه به برگزاری مستمر این دوره ها در حوزه علمیه استان اشاره کرد و گفت: دوره ها و کارگاه های آموزشی در دو سطح مقدماتی و پیشرفته و با موضوعات سواد رسانه، فتوشاپ، تدوین، پاورپوینت، اپلیکیشن و طراحی سایت برای طلاب و روحانیون خواهر و برادر فعال درعرصه فضای مجازی به صورت حضوری و مجازی برگزار خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شرکت در این دوره ها بدون هزینه است و علاقه مندان جهت ثبت نام می توانند به سایت مدیریت حوزه علمیه استان یزد به نشانی www.heyazd.ir مراجعه نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha