جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
پیاده روی اربعین حسینی

حوزه/ مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان گفت: مسابقه کتابخوانی «سفینه‌النجاه» به مناسبت اربعین حسینی به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، به نقل از روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان، حجت الاسلام سید علی موسوی، ضمن عرض تسلیت فرارسیدن ایام اربعین حسینی ابراز داشت: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور مسابقه کتابخوانی «سفینه النجاه» را در راستای طرح ملی «ایران قوی» در گام دوم انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ معارف اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به ویژه سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) برگزار می کند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان ضمن بیان اینکه این مسابقه کتابخوانی به مناسبت ایام اربعین حسینی و در دو بخش عمومی و نوجوان برگزار می شود افزود: در بخش عمومی شرکت کنندگان به سوالات چهارگزینه ای کتاب جاذبه حسینی گزیده بیانات مقام معظم رهبری در دو موضوع حضرت زینب (س) و اربعین حسینی از انتشارات انقلاب اسلامی پاسخ می دهند.

وی تصریح کرد: از قسمت های دیگر بخش عمومی، کتاب صوتی «زنی که پیامبر بود» از قیصر امین پور است که شرکت کنندگان پس از استماع کتاب به سوالات سه گزینه ای پاسخ می دهند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه در بخش نوجوان نیز کتاب امام حسین (ع) از انتشارات مسجد جمکران در نظر گرفته شده که شرکت کنندگان پس از مطالعه کتاب به سوالات چهار گزینه ای پاسخ می دهند  اظهار داشت: به ۴۰ برگزیده این مسابقه جوایزی اهدا می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان مهلت شرکت دراین مسابقه را ۳۰ مهرماه  ذکر کرد وافزود: هر مسابقه دارای ۱۰۰ امتیاز بوده و در مجموع ۳۰۰ امتیاز برای این مسابقه در نظر گرفته شده است و برای هر کانونی که حداقل ۲۰ نفر از اعضای آن در هر مسابقه شرکت داشته باشند ۱۰۰ امتیاز برای کانون مربوطه منظور می شود.

وی گفت: بچه های مسجد برای شرکت در این مسابقه می توانند به سامانه بچه های مسجد به نشانی bachehayemasjed.ir  مراجعه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha