پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
هفت شهر عشق

حوزه/مسئول دبیرخانه مسابقه کشوری «هفت شهر عشق» گفت: علاقه مندان به مسابقات کتابخوانی مجازی می توانند تا پایان ماه صفر در این مسابقه به صورت رایگان و با موضوع «جریان سفر امام حسین(ع) از مدینه تا مکه و کربلا و حوادث آن» شرکت کنند.

حجت الاسلام عماد رضایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد اظهار داشت: به همت گروه جهادی حوزه علمیه یزد تاکنون در ایام کرونا چند دوره مسابقه کتابخوانی به مناسبت ماه رمضان و عید غدیر خم با رویکرد کشوری برگزار شده است و سومین دوره آن با عنوان «هفت شهر عشق» در حال برگزاری است.

وی افزود: این مسابقه از متن کتاب هفت شهر عشق اثر حجت الاسلام مهدی خدامیان است که شرکت کنندگان فارسی زبان از سراسر جهان می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی مسابقه به آدرس « www.n۳۱۳.ir »، « https://n۳۱۳.ir/۱۱۰-۳۶/ » و شبکه اجتماعی«@maarefemamat»مراجعه نمایند و پس از ثبت نام و دانلود رایگان متن کتاب در این مسابقه شرکت کنند.

مسئول دبیرخانه مسابقه کشوری هفت شهر عشق ادامه داد: تاکنون بیش از ۳۰۰۰ نفر در این مسابقه ثبت نام کرده اند و شرکت کنندگان پس از مطالعه کتاب می توانند با مراجعه به سایت مسابقه تا پایان ماه صفر فایل کتاب را دانلود  و در ۱۳ آبان به صورت مجازی و انلاین در مسابقه شرکت کنند و به سئوالات پاسخ دهند.

حجت الاسلام رضایی، جوایز این مسابقه را شامل جوایز نقدی پنج میلیون تومانی، دو میلیون تومانی و یک میلیون تومانی همراه با دیگر جوایز ارزنده برشمرد.

وی از اهداف برگزاری این مسابقه را  نشر معارف اهل بیت(ع) خاصه در ایام اربعین و بالا بردن سرانه مطالعه  که از دغدغه های مقام معظم رهبری است، اعلام کرد.

مسئول دبیرخانه مسابقه کشوری «هفت شهر عشق» با تقدیر و تشکر از همه نهادها و سازمان هایی که در برگزاری این مسابقه فرهنگی مذهبی مشارکت دارند، گفت: این مسابقه با همکاری مرکز مدیریت حوزه های علمیه، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، مؤسسه معارف امامت اهل بیت(ع)، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد و آستان مقدس امامزاده جعفر(ع) برگزار می شود.

حجت الاسلام رضایی در خصوص محتوای این کتاب، گفت: نویسنده کتاب از ۱۲۵ عنوان کتاب تاریخی و عربی برای نگارش محتوا بهره برده است و نوشته است«در این کتاب همراه با کاروان امام حسین(ع) از مدینه به سوی مکه حرکت می کنیم و بعد از آن با حوادث مسیر مکه تا کربلا و حماسه عاشورا از نزدیک آشنا می شویم و با داستان قهرمانی حضرت زینب(س) در سفر کوفه و شام کتاب را به پایان می رسانیم».

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ّنده خدا DE ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    0 0
    سلام ممنونم از اطلاع رسانیتون اجر شما با اباعبدالله الحسین علیه السلام اللهم عجل لولیک الفرج و فرجنا به
  • نشانی سایت مسابقه مذکور باز نمی شود IR ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    1 1
    سلام نشانی سایت مسابقه مذکور باز نمی شود
  • یا حسین تشنه لب(ع) IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
    2 1
    سلام باید به تمام سوالات پاسخ صحیح داد تا در قرعه کشی حضور داشته باشی؟؟؟
  • یا حسین مظلوم (ع) IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
    1 0
    با سلام و عرض ادب.... متشکر ازمسابقه خوب و مفیدتان،میشود ازطریق همه رسانه ها بخصوص اینجا اعلام کنید که قرعه کشی شما کی انجام میشود.