جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
عمره

حوزه/ مدیر آموزش بعثه مقام معظم رهبری از برگزاری دوره آموزش‌های تکمیلی خادمان فرهنگی عمره و اعتاب مقدس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام  محمدعلی اخویان در گفتگویی از برگزاری دوره آموزش‌های تکمیلی خادمان فرهنگی عمره و اعتاب مقدس خبر داد و اظهار کرد: دومین دوره آموزش بدو خدمت روحانیون عتبات عالیات و  دوره آموزش تکمیلی مداحان عتبات عالیات و خادمان فرهنگی عمره مفرده برگزار می‌شود.

مدیر آموزش بعثه مقام معظم رهبری با بیان اینکه انتخاب واحد اولین دوره آموزشی در فروردین ماه ۱۳۹۹ انجام گرفت، یادآور شد: انتخاب واحد دومین دوره آموزشی در روزهای سوم تا هشتم آبان ماه ۱۳۹۹ برگزار می‌شود که علاقه‌مندان باید برای ثبت‌نام در این دوره آمادگی قبلی داشته باشند.

وی گفت: از آنجای که سرفصل‌های جدید آموزش خادمان فرهنگی حج و زیارت به تصویب رسیده و به مرحله اجرا نزدیک شده است، لازم است خادمان فرهنگی عمره و اعتاب مقدسه که از زمان معرفی آنان به مدیریت آموزش بیش از سه سال گذشته و آموزش‌های آنان ناقص مانده، براساس تقویم آموزشی دوره دوم آموزش اقدام کنند.

حجت الاسلام اخویان خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می توانند برای نام نویسی در این دوره آموزشی به آدرس اینترنتی http://amoozeshbeseh.ir/CourseList/ShowCourses/۶۹ مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha