جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سید ضیاءالدین آقاجانپور، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع

حوزه/ حجت الاسلام آقاجانپور گفت: دشمنان امام حسین(ع) ۳ دسته و گروه بودند، که در زیارت عاشورا به آن ها لعن و نفرین می فرستیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام سید ضیاءالدین آقاجانپور، در آیین عزاداری اربعین حسینی، به میزبانی هیئت عاشورائیان، اظهار داشت: دشمنان امام حسین(ع) ۳ دسته و گروه بودند، که در زیارت عاشورا به آن ها لعن و نفرین می فرستیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع تصریح کرد: دسته اول خاندان بنی امیه بودند که آنها از اساس و بنیان با پیامبر اکرم (ص) و اهل بیت (ع) او مخالف بودند.

وی افزود: ابوسفیان با پیامبر اکرم (ص) جنگید، فرزندش معاویه با علی (ع) جنگید و نوه اش یزید با فرزند پیامبر اکرم (ص) یعنی امام حسین (ع) جنگید و واقعه جانسوز کربلا بوجود آمد.

حجت الاسلام آقاجانپور خاطرنشان کرد: دسته دوم از دشمنان امام حسین (ع) کسانی بودند که بعد از شهادت او با گرامیداشت نام و یاد او مخالفت می کردند، اجازه نمیدادند کسی به زیارت او برود و برای مظلومیت او مراسم عزاداری برگزار کند.

وی گفت: دسته سوم از دشمنان امام حسین (ع) کسانی هستند که به ظاهر برای او گریه می کنند و اشک می ریزند و مراسم عزاداری برگزار می کنند، اما فلسفه ی قیام حسینی را تحریف می کنند

حجت الاسلام آقاجانپور افزود: می گویند امام حسین (ع) برای مبارزه با نظام ظلم و بیدادگری قیام نکرد، امام حسین (ع) به کربلا آمد تا با عمر بن سعد و ابن زیاد و یزید مذاکره کند، و می گویند درسی که ما از امام حسین (ع) می آموزیم این است که ما باید با نظام سلطه مذاکره کنیم و این دسته و این گروه بعنوان خطرناکترین دشمنان امام حسین (ع) محسوب می شوند چون فلسفه ی نهضت حسینی را تحریف می کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • توتونچی IR ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
    0 0
    اثلا موفید نبود