پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محمد امین شهیدی  رهبر حزب امت واحده پاکستان

حوزه/ رئیس حزب امت واحده پاکستان گفت: شیعیان همیشه با عملکرد خود ثابت کرده اند که یک ملت صلح جو هستند. میلیون ها عزادار در دسته عزاداری شرکت می کنند اما هرگز گزندی حتی به کوچکترین خلق عالم نمی رسد و این بزرگترین دلیل اثبات تمدن ماست.

به گزارش گروه ترجمه خبر گزاری «حوزه» حجت الاسلام و المسلمین محمد امین شهیدی، رئیس حزب امت واحده پاکستان گفت: مکتب حسینی در حقیقت حمایت از حق و حقیقت است، هر کس که از مواجهه با باطل خودداری کند، هرگز نمی تواند حسینی باشد.

حجت الاسلام امین شهیدی، خطاب به دسته های عزاداران اربعین گفت: هیچ قدرتی در جهان نمی تواند ما را از عزاداری باز دارد. تاکتیکهای رذیلانه احزاب ممنوع و تبلیغات بیهوده تکفیری‌ها امروز به پایان رسیده است. نیروهای یزیدی که با تبلیغ و انتشار مواد تفرقه انگیز می خواستند مکتب حسینی را محدود کنند، امروز بیایند و ببینند که صدای یاحسین علیه السلام در گوشه گوشه پاکستان بلند است. امروز، هر خیابان و هر محله نمایی از "کل ارض کربلا" را نشان می دهد. اربعین امسال در پاکستان بیان می کند که در سرزمین پاکستان، جایی برای شرارت وجود ندارد.

وی گفت: حسینی بودن معراج عشق است، که وقتی عاشقان آن، تحت فشار قرار می گیرند بیشتر بُروز می کنند. امام حسین علیه السلام میراث هیچ فرقه خاصی نیست. هر انسان آگاه و هر قلبی که محبت پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم در آن وجود داشته باشد، امام حسین علیه السلام هم در آن خواهد بود.

وی در ادامه افزود: در مکتب حسینی نه تنها گریه و عزاداری وجود دارد بلکه رهروان این مکتب با برپایی عزاداری و پیروی از امام حسین (ع)، یزیدی ها را به چالش می‌کشند و فریاد می زنند ما پیرو اندیشه کربلا هستیم. نیروهای یزیدی، نمرودی و شدادی هیچ وقت نمی توانند ما را تسلیم خود کنند.

وی با اشاره به مظالم جهان گفت: حق جویان در سراسر جهان امروز، علیه استکبار جهانی، استعمار و استبداد در حال مبارزه هستند، عزم آنها امروز هم مثل همیشه قوی است. حسین گرایی در حقیقت حمایت از حق و حقیقت است، هرکس از رویارویی با باطل خودداری کند، هرگز نمی تواند حسینی باشد.

وی گفت: شیعیان همیشه با عملکرد خود ثابت کرده اند که یک ملت صلح جو هستند. میلیون ها عزادار در دسته عزاداری شرکت می کنند اما هرگز گزندی حتی به کوچکترین خلق عالم نمی رسد. این بزرگترین دلیل اثبات تمدن و هوشیاری ماست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha