پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دیدار نماینده استان ایلام در مجلس شورای اسلامی با مدیر حوزه علمیه استان ایلام

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی در دیدار نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی ضمن تبیین حوزه انقلابی و شاخصه های ویژه حوزه علمیه استان ایلام بر لزوم توجه نمایندگان ملت به معیشت مردم تاکید کرد و گفت: مردم امید بسیاری به مجلس یازدهم که متشکل از چهره های انقلابی و ولایی است، دارند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام، علی اکبر بسطامی، نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیر حوزه علمیه استان ایلام، از پیگیری و اجرای منویات مقام معظم رهبری در مجلس شورای اسلامی و تلاش برای بهبود وضع معیشت مردم خبر داد.

وی با اشاره به فرموده معظم له، مبنی بر انقلابی بودن این مجلس، بر تلاش نمایندگان خدوم مجلس در جهت رفع محرومیت در سطح استان تاکید کرد.

نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی در ادامه حمایت از فعالیت های تبلیغی و فرهنگی حوزه‌های علمیه را ضرورتی غیر قابل انکار در زمان حال دانست.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی ضمن تبیین حوزه انقلابی و شاخصه های ویژه حوزه علمیه استان ایلام بر لزوم توجه نمایندگان ملت به معیشت مردم تاکید کرد و اظهار داشت: مردم امید بسیاری به مجلس یازدهم که متشکل از چهره های انقلابی و ولایی است دارند.

وی ادامه داد: برخی از کارگاه های تولیدی استان به علت بدهی به بانک ها، تعطیل یا دچار توقف تولید شده اند که این امر موجب بیکاری بسیاری از جوانان شده است، به همین دلیل حمایت از چرخه تولید، اشتغال و ازدواج جوانان دارای اهمیت فراوانی است.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام در پایان این دیدار خواستار پیگیری مطالبات حوزه از قبیل توجه افزایش بودجه های عمرانی، پیگیری ساخت حوزه جامع شهر ایلام، استادسرای مدارس و زائرسرای شهرستان مهران شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha