جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
دیدار با مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) استان ایلام

حوزه / مدیر حوزه علمیه استان ایلام بر ایجاد منابع پایدار و تکمیل پروژه های حوزوی استان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی، در دیدار مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) استان ایلام از طراحی برنامه های بلند مدت حوزه علمیه استان ایلام در زمینه های فرهنگی، تبلیغی و عمرانی خبر داد.

وی با اشاره به فعالیت های گسترده ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) در کشور و خدمات قابل توجه این نهاد، گفت: فعالیت های این نهاد انقلابی موجب رفع بسیاری از خلاءها و مشکلات در مناطق محروم کشور شده است و این نهاد در زمینه های محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال موفق عمل کرده و موجب ایجاد امید در میان اقشار محروم جامعه شده است. این فعالیت ها در استان ایلام کاملا مشهود بوده و منشا برکات زیادی گردیده است .

مدیر حوزه علمیه ایلام ادامه داد: پویایی یکی از شاخصه های حوزه های علمیه استان است. طلاب و روحانیون استان علی رغم محرومیت و کمبودها در زمینه های مختلف تبلیغی و فرهنگی در استان خوش درخشیده اند و حوزه استان برای رفع کمبودها اقدام به ایجاد منابع پایدار کرده است، اما از آنجا که بسیاری از این طرح ها و پروژه ها با کمبود اعتبار مواجه شده اند نیازمند همکاری نهادهای انقلابی از جمله ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) هستیم.

وی اضافه کرد: با توجه به مرزی بودن استان ایلام یکی از برنامه ها تاسیس شعبه جامعة المصطفی در استان و جذب طلاب کشورع راق به منظور تحصیل علوم دینی است که یقینا در صورت تحقق این مسئله، طلاب فارغ التحصیل آن، سفیران فرهنگی نظام جمهوری اسلامی خواهند بود.

در ادامه این دیدار نیز زارع، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) استان ایلام ضمن تقدیر از تلاش ها و عملکرد حوزه علمیه استان از همکاری این نهاد با حوزه علمیه در زمینه های مختلف خبر داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha