جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
رزمایش بزرگ مواسات و همدلی در مصلی قدس

حوزه/ جعفری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قم گفت: با تلاش رده های بسیج شهرستان قم تعداد ۵۰۰۰ بسته کمک معیشتی در قالب آخرین مرحله از رزمایش بزرگ مواسات و همدلی ویژه محرم و صفر توزیع خواهد شد.

امیر جعفری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، گفت: رزمایش بزرگ مواسات و همدلی با توزیع ۵۰۰۰ بسته کمک معیشتی در مصلی قدس شهر قم برگزار می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قم از مشارکت تمامی رده های بسیج شهرستان قم در این رزمایش خبر داد و افزود: عمل به فرامین و منویات رهبر معظم انقلاب سرلوحه تمامی فعالیت های بسیج قرار دارد.

وی ادامه داد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا در چندین مرحله به صورت گسترده، نسبت به توزیع بسته های معیشتی و کمک مومنانه و  اهدا آن به نیازمندان و اقشار کم درآمد جامعه که از قبل شناسایی شده اند درقالب رزمایش مواسات و همدلی؛ اقدام نموده ایم.

جعفری همچنین از توزیع هزاران بسته کمک معیشتی توسط رده های بسیج به صورت جزئی و در مراحل متعدد خبر داد و خاطرنشان کرد: بسیج، خدمت رسانی به قشر آسیب پذیر جامعه را از وظایف خود دانسته و حمایت از نیازمندان را تا پایان بیماری منحوس کرونا و رفع مشکلات اقتصادی ادامه خواهد داد.

گفتنی است: رزمایش بزرگ مواسات و همدلی پنجشنبه ۲۴ مهرماه از ساعت ۱۵ در مصلای قدس شهر قم برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha