سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
خاموشی و نقیب

حوزه/ با حکم رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه حجت الاسلام والمسلمین نقیب به ریاست دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه،  با حکم حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و رئیس هیأت امنای دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم، پس از موافقت وزارت علوم تحقیقات و فناوری و بر اساس تبصره ۳ ماده ۴ آئین نامه جامع مدیریت دانشگاه‌ها، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد نقیب به مدت ۴ سال به ریاست دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم منصوب شد.

در این حکم که در روز ۲۳ مهرماه ۹۹ صادر شد، اجرای دقیق سند راهبردی مصوب هیأت امناء، حفظ و ارتقاء رابطه دانشگاه با سازمان اوقاف و امور خیریه، ارتقاء سطح علمی - پژوهشی اعضای هیأت علمی و دانشجویان و تبدیل دانشگاه به قطب قرآنی، توسعه مباحث مطالعاتی میان رشته ای مورد نیاز جامعه و تلاش در جهت تربیت نیروهای مستعد قرآنی، ساماندهی مالی و توسعه منابع مالی پایدار دانشگاه، ساماندهی اداری در جهت چابک سازی امور جاری و تعامل سازنده با مدیران ستادی و استفاده از نقطه نظرات مشاور آموزش عالی و دانشگاهی سازمان اوقاف مورد تأکید قرار گرفته است.

گفتنی است، حجت الاسلام والمسلمین نقیب پیش از این سرپرست دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم بود که با این حکم به ریاست این دانشگاه منصوب شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha