پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دیدار مدیر حوزه یزد با آیت الله اعرافی

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه، گفت: استان یزد در زمینه های علمی نیز سرشار از استعدادهای توانمند است و در طول سالیان متمادی رتبه ی اول را در آزمون سراسری دانشگاه ها به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیت الله علیرضا اعرافی در دیدار حجتالاسلام والمسلمین شمس مدیر حوزه علمیه استان یزد و هیئت همراه که در دفتر مدیر حوزه های علمیه در قم برگزار شد، گفت: حوزه های علمیه استان ها، باید بتوانند در تأمین منابع و هزینه های خود کوشش کرده و  از موقوفات حوزوی به خوبی استفاده ببرند.

وی با اشاره به اینکه حوزه علمیه استان یزد توانایی بالقوه در تأمین این مخارج را دارد، بیان داشت: استان یزد یکی از استان های صنعتی کشور بوده و سرشار از ذخایر معدنی است؛ مدیریت حوزه علمیه این استان می تواند با ارتباط گیری با خیرین این استان در تأمین مخارج حوزه موفق شود.

مدیر حوزه های علمیه خاطرنشان کرد: استان یزد در زمینه های علمی نیز سرشار از استعدادهای توانمند است و در طول سالیان متمادی رتبه ی اول را در آزمون سراسری دانشگاه های کشور به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به لزوم توانمندسازی حوزه های علمیه  در زمینه رسانه و فضای مجازی گفت: از مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه می خواهم در تأمین امکانات رسانه ای و دیجیتال برای حوزه علمیه استان یزد همکاری های لازم را به عمل آورد.

آیت الله اعرافی اظهار داشت: مرکز مدیریت حوزه های علمیه نسبت به صدور مجوز تدریس سطح سه علوم حوزوی در سه مدرسه استان یزد موافقت خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha