جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نماز جمعه

حوزه/ تنها راه نجات این کشور در وضعیت کنونی تحقق سیاست اقتصاد مقاومتی در جامعه است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یاسوج، حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان لنده با اشاره به رعایت تقوای الهی گفت: مدیریت درست جامعه اسلامی در زمان پیامبر(ص) باعث شد تا نزد عموم مسلمان عزیز باشد که امام خمینی(ره) با الگو گیری درست از سیره و روش پیامبر(ص) در امتداد این راه روشن نبی مکرم اسلام را طی کرد.  

وی ادامه داد: عقلانیت فقط به ادعا نیست و وقتی انسان نتواند قدرت تعقل خود را به کار بگیرد نمی تواند از عقلانیت حرف بزند و نباید در مناصب تصمیم گیری و تصمیم سازی بنشینند.  

 محمودی اصل تاکید کرد: تحلیل های ارائه شده نباید به گونه ای باشد که ته دل مردم را خالی کند. دشمن امروز از طریق انبوه رسانه های خود در حال تبلیغات و تضعیف پایه های اعتقادی ماست.

وی گفت: راه نجات ما در تحقق سیاست اقتصاد مقاومتی است که باید این مهم در جامعه نهادینه شود.

 افروغی: مدیریت جهادی نیاز امروز کشور است

حجت الاسلام افروغی، خطیب نماز جمعه بهمئی هم با اشاره به این که مقام معظم رهبری در سخنرانی اخیر، اندیشه جدیدی را به ما معرفی کرد، گفت: قدرت دفاعی ما با تفکر جهادی و انقلابی اوج رسید، اما از لحاظ اقتصادی نسلی مدیریت را برعهده گرفتند که توان مدیریت ندارند.

 وی تصریح کرد: مشکلاتی که از خارج برای کشور ایجاد می شود، باز راه علاج آن در داخل است. 

امام جمعه بهمئی با تبریک و تسلیت به مناسبت بازگشت پیکر مطهر شهید چمبری بعد از ۳۷ سال، گفت: حضور با شکوه مردم سندی گویا مبنی بر دوست داشتن تفکر شهادت و انقلاب اسلامی است.

راوند: گرانی‌های افسار گسیخته امان مردم را بریده است

حجت‌الاسلام علی‌اکبر راوند امام جمعه دیشموک در خطبه‌های نماز جمعه امروز با اشاره به افزایش سرسام آور قیمت ها، گفت: گرانی‌های افسار گسیخته امان مردم را بریده است.

وی اذعان کرد: گرانی‌ها تا چه زمان باید ادامه پیدا کند، چرا مسئولان چاره اندیشی نمی کنند. عدم تعادل بازار را هیچ ربطی به تحریم‌ها ندارد، چرا به تحریم‌ها گره زده می‌شوند.

راوند تصریح کرد: راهکار نجات از این معضلات اتخاذ تصمیمات هماهنگ و روشن و غیر عجولانه مسئولین برای مبارزه با گرانفروشی است.

امام جمعه دیشموک با اشاره به نیاز امروز جامعه به مدیریت جهادی، عنوان کرد: اعمال مدیریت جهادی نیاز امروز جامعه در مبارزه با گرانفروشی و رفع مشکلات معیشتی مردم است.

وحدانی فر: ترسوها عاقل نیستند

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در جمع افسران و دانش‌آموختگان، گفت: ایشان اضلاع سه گانه امنیت و اقتدار ملی را در توانایی، استحکام و ثبات اقتصادی و قدرت دفاعی دانستند.

خطیب نماز جمعه دهدشت تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند عقلانیت به معنای ترس از دشمن و وادادگی نیست؛ ترسوها عاقل نیستند، چرا که با آمدن ترس اولین چیزی که زایل خواهد شد عقل است.

وی افزود: جریان تحریف درصدد است مقاومت عقلانی و مشروع ملت ایران را تنش آفرین و اقدامات استکبار را موجه جلوه دهد. فکر می‌کنند اگر در مقابل دشمن با اقتدار صحبت نکنند نشان از عقلانیت  است، خیر این نشان از ترس و بزدلی است.

امام جمعه دهدشت به گرانفروشی ها اشاره کرد و با بیان اینکه گرانی با گرانفروشی متفاوت است، گفت: در بازار دهدشت خیابان به خیابان قیمت‌ها فرق دارد، بازاریان انصاف داشته باشند مسئولان هم نسبت به مسئله گرانفروشی اهتمام داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha