پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
دکتر شاهین صادقی نسب

حوزه/ مشاور عالی موسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی خاتم از برگزاری دوره آموزشی طرح توانمندسازی بانوان در بورس خبر داد.

دکتر شاهین صادقی نسب در گفتگو باخبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به اهمیت کارآفرینی در بین زنان اظهار داشت: در یک خانواده موفق زن و مرد باید وظایف خود را به‌گونه‌ای انجام دهند تا کانون خانواده همیشه گرم و مستحکم باشد.

وی ادامه داد: وضعیت تورمی کشورمان و مشکلات زیادی که بیماری کرونا آن را ایجاد کرده است این الزام را برای خانواده‌ها ایجاد کرده است که زن و مرد هر دو در جهت رفع مشکلات معیشتی و ثبات مالی در فعالیت‌ها شرکت کنند اما در این میان بسیاری از مشاغل به‌گونه‌ای است که زنان برای انجام آن باید در بیرون از منزل حضور یابند.
صادقی نسب تأکید کرد: طبیعتاً در چنین وضعیتی مشاهده می‌شود که زنان در انجام کارهای روزمره خودشان در خانواده با مشکلاتی روبرو می‌شوند.

وی ادامه داد: به یاری خداوند در سال جهش تولید موسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی خاتم با همکاری معاونت زنان ریاست جمهوری طرح توانمندسازی بانوان را برای اولین بار در کشور با رویکرد آموزش بورس در استان قم برگزار می‌کند.
سرپرست طرح توانمندسازی بانوان در بورس تصریح کرد: مزیت این طرح این است که زنان با حفظ سمت والای مادری و مراقبت از کیان خانواده می‌توانند با کسب مهارت در محیط خانواده به چرخه رشد اقتصادی کمک چشمگیری کنند.
وی خاطرنشان کرد: بنابراین ضروری به نظر می‌رسد برای بانوانی که دغدغه معیشت، وضعیت اقتصادی خانواده خود رادارند و شرایط کار در بیرون از منزل برای آن‌ها فراهم نیست در این طرح شرکت کرده و بتوانند درراه توسعه اقتصادی گام بردارند.


مشاور عالی موسسه خاتم بابیان این‌که این دوره به‌صورت مجازی برگزار می‌شود، تأکید کرد: شرکت‌کنندگان در این طرح گواهینامه معتبر دریافت می‌کنند.


گفتنی است علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این دوره‌ها مشخصات خودشان را به شماره تلفن 09223982436 در پیام‌رسان‌های ایتا و تلگرام ارسال کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha