جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه قلعه رئیسی

حوزه/ امام جمعه قلعه رئیسی گفت: آسیب ها و خطرات مواد مخدر از خطرات داعش بیشتر است و کسانی که از این طریق جوانان و خانواده ها را آلوده می کنند، همانند داعش هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام صلواتی امام جمعه قلعه رئیسی در دیدار با فرمانده انتظامی چاروسا، ضمن تبریک آغاز ماه ربیع الاول و  هفته نیروی انتظامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ناجا، عنوان کرد: نیروی انتظامی تمام وقت در خدمت مردم شریف و شهید پرور ایران اسلامی است.

امام جمعه قلعه رئیسی، اقتدار، عزت، قانون محوری و ولایت مداری را سه اصل ممتاز نیروی انتظامی دانست و ادامه داد: پاسداری از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی از رسالت های  نیروی انتظامی است و باید با اقتدار در مقابل قانون ستیزان، هنجارشکنان و مخلاّن نظم و امنیت ایستادگی کند.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرم، برنامه های آموزشی را در اولویت قرار دهند، یادآور شد: با کسانی که در فضای مجازی، انقلاب و نظام را تخریب و تضعیف می کنند برخورد قانونی صورت گیرد.

صلواتی، شیوع مواد مخدر را یکی از دغدغه های اصلی شهر قلعه رئیسی دانست و تاکید کرد: آسیب ها و خطرات مواد مخدر از خطرات داعش بیشتر است و کسانی که از این طریق جوانان و خانواده ها را آلوده می کنند، همانند داعش هستند.

همچنین در این دیدار، فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه شهدای نیروی انتظامی نماد شجاعت و پایبندی به ارزش های  نظام هستند، افزود: بسیاری از شهدای ما در مرزها و دردرگیری با اشرار به شهادت رسیدند و این نشان از اهمیت کار نیروی انتظامی که محافظ جان، مال و خاک این سرزمین است دارد و باتوجه به این مسئولیت سنگین هیچ گاه اجازه نخواهیم داد تا خدشه ای به ایران اسلامی وارد شود. 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha