سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
زارع

حوزه/ وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در پیامی، شهادت مدافع سلامت دکتر محمد زارع، رئیس بیمارستان لبافی نژاد تهران را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، دکتر سعید نمکی، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در پیامی، شهادت مدافع سلامت دکتر محمد زارع، رئیس بیمارستان لبافی نژاد تهران بر اثر ابتلا به کرونا را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: طوفان بلاخیز کرونا در ماه ­های اخیر علیرغم تلاش شبانه­ روزی همکارانمان در سراسر کشور جان تعداد قابل توجهی از هموطنان عزیزمان را گرفت.

 در این بلا، مدافعین رشید سلامت نیز بی­گزند نماندند و صدها نفر از جان برکفان خدمتگزارمان در نظام سلامت مبتلا، بستری و ده ­ها نفر به خیل شهدا پیوستند که هر روز خبر جانگداز از دست رفتن عزیزی از این گروه فداکار داغ تازه­ای بر دل اینجانب و همکارانم می ­نهد.

 متأسفانه امروز در سوگ یکی از همکاران صدیق دیگرمان نشستیم و دکتر محمد زارع چشم پزشک فداکار، اخوی دوشهید بزرگوار و رئیس بیمارستان شهید لبافی­ نژاد را پس از ابتلا به بیماری COVID-۱۹ از دست دادیم.

وی که سالها در سنگرهای متعدد در خدمت نظام سلامت بود و در این ایام نیز از هر کوششی جهت خدمت به بیماران کرونائی دریغ نورزید.

 ضمن تسلیت به جامعه پزشکی و خانواده محترمش و درود به روح بلند همه شهدای مدافع سلامت برای وی همنشینی با سالار شهیدان و برای خانواده ارجمندش صبوری و اجر بی­ پایان آرزومندم.

تسلیت رئیس دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه کاشان

 دکتر سید علیرضا مروجی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان هم در پیامی آورده است: خبر شهادت مدافع سلامت و خدمت "دکتر محمد زارع پزشک" خوشنام و با اخلاق که در راه نجات جان بیماران مبتلا به ویروس منحوس کووید ۱۹ جان خود را از دست داد، موجب اندوه و تاثر فراوان شد.

دکتر زارع که سال‌ها عاشقانه، صبورانه و با حسن خلق به درمان دردمندان پرداخت و دغدغه‌اش سلامتی مردم بود از ابتدای شیوع بیماری کرونا به معالجه این بیماران مشغول شد و متاسفانه در این راه خود نیز بیمار و بستری شد و سرانجام شهد شیرین شهادت را نوشید.

اینجانب با نهایت تاثر و تاسف این غم جان‌کاه را به بازماندگان این شهید بزرگوار، همکاران دانشگاهی، جامعه فرهیخته پزشکی و مردم مومن کاشان و آران و بیدگل تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند سبحان برای این عزیز فقید، غفران و رحمت‌الهی و برای خانواده‌ داغدار ایشان، صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمائیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha