سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
زارع

حوزه/ فرماندار ویژه کاشان، به پیشنهاد نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان و استاندار اصفهان به مناسبت شهادت دکتر محمد زارع جوشقانی روز سه شنبه را در سطح شهرستان عزای عمومی اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، علی اکبر مرتضایی فرماندار ویژه کاشان در پیامی، به پیشنهاد آیت الله سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان و دکتر رضایی استاندار اصفهان به مناسبت شهادت دکتر محمدزارع جوشقانی روز سه شنبه ۲۹ مهرماه را در سطح شهرستان عزای عمومی اعلام کرد.

متن پیام به این شرح است:

فقدان پزشک خدوم و مردمی"دکتر محمدزارع جوشقانی" که در راه مبارزه با ویروس کرونا به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست، موجب تالم و تاثر فراوان شد.

این مصیبت وارده را به خانواده محترم و کلیه بازماندگان آن استاد فرهیخته، کادر سرافراز بهداشت و درمان و مردم شریف منطقه فرهنگی کاشان تسلیت عرض می نماید.

برای پاسداشت یک عمر خدمت صادقانه در عرصه علم و اخلاق و پایه گذاری اقدامات مومنانه و ماندگار ایشان که در راه دفاع از سلامت به دو برادر شهیدش ملحق شد، با تاکیدات استاندارمحترم اصفهان و نماینده معزز ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان، روز سه شنبه را در شهرستان کاشان عزای عمومی اعلام می کند.

یاد و خاطره کلیه شهداء را گرامی می دارد و  برای آن روان شاد همنشینی با سرور و سالار شهیدان و برای بازماندگان شکیبایی آرزومند است.

گفتنی است، ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان، ریاست شورای دانشگاه علوم پزشکی کاشان، عضویت در هیئت امنا و هیئت مدیره بانک چشم جمهوری اسلامی ایران، عضویت در هیئت مدیره آسایشگاه سالمندان و معلولین گلابچی کاشان، عضویت در هیئت امناء و رئیس هیئت مدیره انجمن معلولین ذهنی- جسمی امیرکبیر کاشان، عضویت در هیئت مدیره انجمن چشم پزشکی ایران و ریاست بیمارستان شهید دکتر لبافی نژاد تهران بخشی از مسئولیت های دکتر محمدزارع است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha