سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حوزه علمیه برازجان

حوزه/ در بازدید مدیر حوزه علمیه علمیه استان بوشهر و نیز معاون آموزش و پژوهش حوزه، مسائل آموزش و پژوهش مدارس علمیه چهارده معصوم(ع) و سفیران هدایت برازجان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، صبح امروز در بازدید حجت الاسلام رضا خدری مدیر حوزه علمیه علمیه استان و نیز حجت الاسلام مهدی نعمتی معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه استان، مسائل آموزش و پژوهش مدارس علمیه چهارده معصوم(ع) و سفیران هدایت برازجان مورد بررسی قرار گرفت.

حجت الاسلام مهدی نعمتی در نشست با اساتید مدارس علمیه چهارده معصوم(ع) و سفیران هدایت برازجان هدف از این دیدار را بررسی مسائل آموزشی و پژوهشی مدارس عنوان کرد و اظهار داشت: اطلاع از عملکرد مدارس در این حوزه ها و بررسی و ارزیابی کارکرد آموزشی و پژوهشی مدارس از اهداف این سفر است.

معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه استان بوشهر ارائه راهکار و هماهنگی بیشتر بین مدارس علمیه و مدیریت استان را از دیگر اهداف این دیدار دانست و گفت: اساتید می توانند نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را پیرامون این مسائل جهت ارتقای کیفیت آموزش و پژوهش مدارس ارائه دهند.

بررسی اقدامات در خصوص شیوه نامه پژوهش درس(طرح ۵ نمره پژوهشی)، کانون های علمی، جشنواره علامه حلی و علامه بلادی، بانک اطلاعات و پرونده پژوهشی اساتید و طلاب مدرسه، گزارش جلسات و اقدامات مشترک با نهادهای پژوهشی منطقه، وضعیت کتابخانه و سالن مطالعه و برنامه های پژوهشی از اهم موضوعات پژوهشی مورد ارزیابی در این جلسات بود.

در این دیدارها کیفیت تدریس مجازی طلاب با توجه به شیوع کرونا، مزایا و معایب غیرحضوی شدن کلاس ها مورد بحث و ارزیابی قرار گرفت.

اساتید و کادر اجرایی مدارس علمیه برازجان نیز در این نشست به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha