جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نشست جانشین حوزه علمیه خوزستان با رئیس سازمان تبلیغات

حوزه/ گسترش خانه‌های عالم در خوزستان و حمایت از فعالیت‌های فرهنگی-تبلیغی-هنری طلاب، از جمله مباحث مطرح شده در نشست جانشین مدیر حوزه علمیه خوزستان با رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام سید جعفر موسوی زاده، جانشین مدیر حوزه علمیه خوزستان با حجت‌الاسلام‌والمسلمین قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی دیدار و گفتگو کرد.


در این دیدار حجت‌الاسلام موسوی زاده، مطالب و گزارشی از فعالیت‌ها و خدمات حوزه علمیه خوزستان بیان کرد و پس از آن، رئیس سازمان تبلیغات، از اقدامات برجسته حوزه علمیه خوزستان و همچنین نقش بسیار پررنگ آیت‌الله موسوی جزایری در تربیت فضلای برجسته و کادرسازی انقلابی در سطح استان تقدیر و تشکر کرد.


بر اساس این گزارش، از جمله محورهای مورد بحث این جلسه، «هم‌افزایی جهت حل مشکلات فرهنگی در سطح شهرهای استان خوزستان با محوریت تعامل میان مدارس علمیه و ادارات تبلیغات اسلامی» بود که مطرح شد لازم است تعامل بسیار مؤثر، پایدار و سازنده‌ای میان این دو نهاد برای تربیت جوانان انقلابی صورت گیرد.


همچنین ارائه طرح و پیشنهاد عملی جهت «گسترش خانه‌های عالم در مناطق مورد نیاز استان خوزستان» دومین محور مطرح شده در این نشست بود که قرار شد روند ساخت و ایجاد خانه‌های عالم در مناطق هدف؛ توسط نهادهای مرتبط اجرایی شود.


قابل ذکر است، در ادامه این جلسه، جانشین مدیر حوزه علمیه خوزستان، ضمن تقدیر از زحمات حجت‌الاسلام نبی زاده، بیان کرد: بحمدالله مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان همکاری بسیار خوبی با حوزه علمیه خوزستان علمیه داشته و الحق و الإنصاف هرکجا که نیاز به کمک و همراهی سازمان تبلیغات در سطح اهواز و شهرستان‌ها بود، جناب حجت‌الاسلام نبی زاده، با قوت وارد شده و از هیچ اقدامی دریغ نکردند.


در پایان نیز حجت‌الاسلام‌والمسلمین قمی، با تأکید بر لزوم استفاده خوب و بهینه از طلاب حوزه علمیه خوزستان برای کارهای فرهنگی و ایجاد تحول در ادارات، سازمان‌ها و نهادها، اظهارداشت: ما از فعالیت‌های فرهنگی-تبلیغی-هنری طلاب حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha