پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام بهشتی پور

حوزه/ مدیر کل روابط عمومی و بین الملل حوزه های علمیه خواهران گفت: حوزه علمیه خواهران، دارای ظرفیت عظیم برای تقویت نیروهای کارآمد، ارزشی و موثر در شکل های مختلف فرهنگی و اجتماعی جامعه است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام بهشتی پور در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل روابط عمومی و بین الملل حوزه های علمیه خواهران که در سالن اجتماعات این مرکز برگزار شد، اظهار داشت: نهاد مقدس حوزه علمیه خواهران نه تنها به عنوان یک پایگاه مهم علمی به شمار می رود، بلکه دارای ظرفیت عظیم برای تقویت نیروهای کارآمد، ارزشی و موثر در شکل های مختلف فرهنگی و اجتماعی جامعه است.

وی گفت: روابط عمومی و امور بین الملل با ابزارهای مختلف اعم از رسانه، خبر و فضای مجازی و ارتباطاتی که در گذشته ایجاد شده و نیازمند گسترش است، باید تلاش کند ظرفیت عظیم حوزه علمیه خواهران را به نحو احسن معرفی کند.

مدیر کل روابط عمومی و بین الملل حوزه های علمیه خواهران ابراز کرد: بسیاری از بانوان جامعه در عرصه های مختلف فرهنگی و اجتماعی با حفظ تمام شئونات نقش آفرینی کردند اما به نحو شایسته ای تکریم نشده و کمتر دیده شده اند که موظفیم بانوان فرهیخته را نه تنها در سطح ملی بلکه حتی در عرصه بین الملل معرفی کنیم و با ارتباطات معنا دار و هدفمند با دستگاه های مختلف ملی و بین المللی به دنبال میدان یابی بیشتر برای تاثیر گذاری بانوان مومن و انقلابی باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha