چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه

حوزه/مسئول کارگروه تعلیم و تربیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قم با اشاره به اینکه طرح زیباسازی محیطی در مدارس دهستان های قمرود و قنوات در حال اجراست، گفت: این طرح تاکنون در ۹ مدرسه انجام شده و زیباسازی پنج مدرسه دیگر نیز در حال انجام است.

محسن زینلی پور روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به اینکه یکی از فعالیت های کارگروه تعلیم و تربیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قم طرح زیباسازی محیطی مدارس در روستاهای محروم است، اظهار کرد:  این طرح با هدف ایجاد نشاط در میان دانش آموزان روستایی، انتقال پیام ها و مفاهیم اخلاقی، تربیتی و هنری و افزایش سرانه فضای سبز مدارس مناطق محروم استان اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه طرح زیباسازی محیطی در مدارس دهستان های قمرود و قنوات اجرا می شود گفت: این طرح تاکنون در ۹ مدرسه در روستاهای فرج آباد، حاجی آباد آقا، قلعه سلطان باجی، مبارک آباد، ملک قلعه، ملک آباد، دولت آباد و مدرسه ۱۵ خرداد قنوات انجام شده و زیباسازی پنج مدرسه دیگر  نیز در حال انجام است.

مسئول کارگروه تعلیم و تربیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قم افزود: این طرح شامل درختکاری و اصلاح و مرمت باغچه مدارس، دیوارنویسی با مضامین اخلاقی و تربیتی، نقاشی دیواری، رنگ آمیزی درب و پنجره ها و برخی تزئینات داخلی مدارس است که آثار بسیار خوبی را بر دانش آموزان مناطق محروم داشته است.

زینلی پور در پایان خاطرنشان کرد: از تمام همشهریانی که دغدغه تعلیم و تربیت و یا خدمت به روستاهای محروم را دارند و همچنین خیرین نیک اندیش، گروههای جهادی و... دعوت می کنیم برای ارتقای وضعیت تعلیم و تربیت و محرومیت زدایی از روستاهای محروم استان یاری گر ما در قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قم باشند.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha