شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
روایت زندگی کاترین، زن آلمانی: قرآن زندگی مرا تغییر داد

حوزه/ مهلت ثبت نام در سومین جشنواره سراسری قرآن و عترت تا ۱۰آبان تمدید شد و مسابقه به صورت مجازی و ویژه طلاب و خانواده ایشان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دبیرخانه قرآن و عترت مرکز خدمات حوزه های علمیه با همکاری معاونت فرهنگی تربیتی جامعةالمصطفی، معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران و سایر مراکز قرآنی حوزوی سومین جشنواره سراسری قرآن و عترت را در رشته های مختلف قرآن و حدیث ویژه طلاب حوزه های علمیه و خانواده ایشان را برگزار می کند.

 در برگزاری این مسابقه جامع قرآنی حوزه علمیه برادران، جامعه المصطفی، جامعه الزهرا(س)، حوزه علمیه خراسان و سایر نهادها و دستگاه ها مشارکت خواهند داشت.

 شرکت کنندگان در سومین جشنواره سراسری قرآن و عترت علاوه بر شرکت در مسابقه می توانند آموزش های لازم در رشته های مختلف قرآنی چون حفظ، قرائت، مفاهیم، اذان و همچنین در رشته های حدیثی مانند نهج البلاغه و صحیفه سجادیه را به صورت مجازی دریافت کنند.

 مراکز نام برده بعد از ثبت نام می توانند متقاضیان را به مرکز فضای مجازی آموزش قرآن و عترت آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) معرفی کنند تا شرکت کنندگان موفق به دریافت آموزش های لازم شوند.

 مسابقه سومین «جشنواره سراسری قرآن و عترت» دارای مراحل مختلفی است و شرکت کنندگان با پشت سر گذاشتن همه مراحل به عنوان برگزیده انتخاب خواهند شد تا در جشنواره نهایی که ۱۵بهمن ماه همزمان با ولادت کریمه اله بیت(س) برگزار می شود، تقدیر شوند.

 ثبت نام از تاریخ ۱۵مهرماه آغاز و تا ۱۰آبان تمدید شده است و علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت مرکز خدمات حوزه های علمیه یا سایت جامعه المصطفی «ویژه طلاب غیر ایرانی» اقدام به ثبت نام کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • DE ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    0 0
    نمیتونم تومسابقه اذان ومفاهیم شرکت کنم