جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار

حوزه/ دبیر ستاد و جمعی از مسئولان کمیته های تخصصی ستاد حوزوی بحران و حوادث غیر مترقبه با حضور در دفتر مدیر حوزه های علمیه با آیت الله اعرافی دیدار و پیرامون مباحث و اولویت های مربوط به این ستاد حوزوی بحث و گفت و گو کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه،حجت الاسلام والمسلمین زمانی، دبیر ستاد حوزوی بحران و حوادث غیرمترقبه در نشست مسئولان کمیته های تخصصی این ستاد با آیت الله اعرافی، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته از سوی این ستاد حوزوی گفت: ستاد حوزوی بحران و حوادث غیر مترقبه در لبیک به ندای مقام معظم رهبری مبنی بر حضور نیروهای جهادی و انقلابی در حوادث پای کار آمده است و مدت ها قبل از فرمایش معظم له خود را آماده کرده  و به میدان عمل آمده است.

وی افزود: شکل گیری ستاد حوزوی بحران شجره طیبه ای بود که نهال آن در حوزه کاشته شده و دارای ثمرات خوبی بوده است و هدف آن مقابله با انحرافات و هجمه هایی است که علیه حوزه علمیه شکل گرفته است، این ستاد دارای کمیته های تخصصی می باشد که به صورت فعال و جدی پای کار مقابله با کرونا آمده اند.

دبیر ستادی حوزوی بحران و حوادث غیر مترقبه گفت: یکی از کمیته های فعال این ستاد کمیته عیادت از بیماران در بیمارستان است که در این کمیته بیش از ۲۵۰ طلبه برادر و ۷۰ طلبه خواهر ثبت نام کرده اند و مشغول به فعالیت در بیمارستان های قم می باشند.

وی افزود: کمیته بعدی این ستاد کمیته مستقر در آرامستان ها هستند که  از ماه ها قبل مستقر هستند و مایه غبطه ما می باشند که آنچنان مخلصانه و مجاهدانه مشغول خدمت رسانی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین زمانی کمیته مشاوره و روانشناسی  را یکی دیگر از کمیته های فعال این ستاد دانست و گفت: حدود۷۰نفر از اساتید خبره و کارشناس در بحث روانشناسی و مشاوره در این کمیته مشغول فعالیت هستند و دوره های آموزشی خوبی نیز برای آنان برگزار شده است.

وی در پایان با اشاره به سایر کمیته های این ستاد گفت: سایر کمیته های تخصصی این ستاد حوزوی قوی تر از قبل آماده خدمت رسانی به مردم می باشند تا هر چه سریع تر این مشکلات از جامعه اسلامی برطرف شود.

حجت الاسلام والمسلمین برته مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های رسانه ای صورت گرفته در کمیته رسانه ای ستاد حوزی بحران گفت:  در انجام فعالیت های صورت گرفته در این کمیته پرهیز داشتیم از برجسته سازی سلبریتی جهادی و همچنین سعی کردیم که ضمن ارج نهادن به همه نهادهای حوزه، اما نهادها برجسته نشوند چرا که این کار باعث می شود کارهای جهادی کم فروغ تر شود.

وی افزود: از تقابل بسیجی طلبه یا تقابل طلبه و جهادی و سایر تقابل ها جلوگیری کردیم تا وحدت و یکپارچگی همه گروه های جهادی حفظ شود و تلاش رسانه ای زیادی شد تا این الگوی کارهای جهادی به خوبی برجسته شود و دیده شود و هجمه های زیادی که به شهر مقدس قم و روحانیت مطرح شده است خنثی شود.

خاطر نشان می شود: در ادامه این دیدار سایر مسئولان کمیته های تخصصی ستاد حوزوی بحران و حوادث غیر مترقبه به بیان دیدگاه ها و پیشنهادات خود درباره این ستاد و فعالیت های آن پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha