پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تصاویر/ اقامه نماز ظهر عاشورا در حرم حضرت معصومه(س)

حوزه/ واحد مشاوره حرم مطهر کریمه اهل‌بیت سلام‌الله علیها با ۳۵ مشاور مجرب آقا و خانم از اساتید حوزه و دانشگاه به جنب درب ۲۴ منتقل شد تا با فعالیت در مکان بزرگ‌تری بتواند دستورالعمل‌های بهداشتی را به شیوه مطلوب رعایت کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، واحد مشاوره آستان مقدس فاطمی که به دلیل شیوع ویروس کرونا و در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت خود را کاهش داده بود به مکان جدید و بزرگ‌تری انتقال یافته تا بتواند کار خود را با رعایت دقیق‌تر پروتکل‌ها به شیوه مطلوب دنبال کند.

واحد مشاوره آستان مقدس کریمه اهل بیت با رویکرد مشاوره اسلامی خدمات مشاوره‌ای در موضوعات روانشناسی، تربیت فرزند، خانواده، ازدواج، مشاوره تحصیلی و مشاوره عمومی به مخاطبان و مراجعه کنندگان ارائه می‌دهد.

این واحد زیر نظر اداره خانواده حرم مطهر کریمه اهل‌بیت سلام‌الله علیها با ۳۵ مشاور خانم و آقا از اساتید مجرب حوزه و دانشگاه خدمات مشاوره‌ای را در نوبت صبح برای خواهران و در نوبت عصر برای برادران ارائه می‌کند.

این واحد به جنب درب ۲۴ در صحن جواد الائمه علیه السلام انتقال یافته است و در حال حاضر فضای مناسبی در اختیار مشاورین قرار دارد و علاقه مندان می‌توانند برای تعیین نوبت با شماره ۳۷۱۷۵۴۵۰ تماس گیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha