پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مریم حسن پور

حوزه/ نشست مجازی معاونان فرهنگی حوزه علمیه خواهران یزد با هدف تبیین برنامه های فرهنگی طلاب در پیام رسان ایتا برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یزد، پیش از ظهر امروز نشست معاونان فرهنگی مدارس علمیه خواهران این استان به صورت مجازی و در پیام رسان ایتا با محوریت تبیین برنامه های فرهنگی در زمان تحصیل غیرحضوری پذیرش با تأکید بر تبیین شرح وظایف معاونت فرهنگی برگزار شد.

در این نشست مجازی خانم مریم حسن پور، معاون فرهنگی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان یزد با تبریک  فرا رسیدن هفته وحدت، میلاد فرخنده و مسعود مبشر خرد، آگاهی و مبلغ عشق و مهربانی، حضرت محمد (صلی الله علیه وآله وسلم) و ولادت پیشوای راستین صالحین و صدیقین حضرت امام جعفر صادق(علیه السلام) به تشریح  وظایف معاون فرهنگی مدرسه با توجه به شرایط تحصیل مجازی طلاب پرداخت.

تبیین سیاست‌های فرهنگی مرکز مدیریت حوزه های علمیه در مورد طرح های بودجه صندوقی و ضرورت تشکیل کانون ها و مراکز نیکوکاری در مدارس علمیه از دیگر اهداف برگزاری این نشست بود.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان یزد با تاکید بر استفاده از ظرفیت فضای مجازی، ابراز کرد: امید است با بکارگیری برنامه های فرهنگی مجازی در تمام ابعاد تربیتی، پرورشی و تبلیغی شاهد رشد و بالندگی اخلاقی طلاب حوزه‌های علمیه خواهران باشیم.

وی در پایان افزود: بازنویسی شرح وظایف معاونت فرهنگی در زمان تحصیل غیر حضوری(مجازی) در قالب پاورپونت توسط معاونت فرهنگی استان یزد تهیه شده است و قابل بهره برداری برای سایر معاونان فرهنگی است.

در ادامه نشست، معاونان فرهنگی مدارس به بیان سؤالات و ارائه نظرات خود پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha