سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
کودکان یتیم

حوزه/حامیان نیکوکار یزدی طی نیمه نخست امسال ۱۱ میلیارد و ۳۳۳ میلیون تومان به ایتام و فرزندان نیازمند غیر یتیم تحت حمایت کمیته امداد کمک کردند.

غلامرضا مشعلچی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در یزد، با اشاره به سیره عملی پیامبر اعظم (ص) و ائمه معصومین(ع)در یتیم‌نوازی و رسیدگی به نیازمندان و مستمندان، اظهار داشت: بیش از ۲۹ هزار حامی نیکوکار در استان یزد حمایت ۴۰۰۰ نفر از ایتام و فرزندان نیازمند غیر یتیم تحت حمایت کمیته امداد را در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین بر عهده‌دارند.

وی اظهار کرد: حامیان نیکوکار یزدی طی نیمه نخست امسال ۱۱ میلیارد و ۳۳۳ میلیون تومان به ایتام و فرزندان نیازمند غیر یتیم تحت حمایت کمیته امداد کمک کردند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد ادامه داد: مردم خیراندیش استان می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد و یا ثبت‌نام در سامانه اینترنتی ekram.emdad.ir یتیم و یا فرزند نیازمند (محسنین) موردنظر خود را انتخاب کرده و ماهیانه حداقل ۳۰ هزار تومان به آن‌ها کمک کنند.

مشعلچی گفت: طرح«هر کارمند، حامی فرزند معنوی» از طریق هماهنگی و تعامل با سازمان‌ها وادارات و استفاده از ظرفیت بالقوه کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان برای حمایت مادی و معنوی از فرزندان نیازمند و یتیم در حال اجراست و دبیرخانه این طرح در محل استانداری یزد و متناظر با آن در فرمانداری‌ها تشکیل‌شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha