جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کودکان

حوزه/ طرح «هر کارمند، حامی فرزند معنوی» از طریق هماهنگی و تعامل با سازمان‌ها و ادارات و استفاده از ظرفیت بالقوه کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان برای حمایت مادی و معنوی از فرزندان نیازمند و یتیم اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، فراخوان مجدد طرح هر کارمند، حامی فرزند معنوی با شعار «هیچ فرزندی در سراسر ایران اسلامی از ایتام و محسنین بدون حامی نباشد»، از سوی دبیرخانه این طرح صبح امروز در محل استانداری یزد راه اندازی شد.

این طرح از کارهای مهم و ماندگار در مسیر خدمت‌رسانی به نیازمندان به‌ویژه ایتام تحت حمایت کمیته امداد و فرزندان نیازمند(محسنین) است که از طریق هماهنگی و تعامل با سازمان‌ها وادارات و استفاده از ظرفیت بالقوه کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان برای حمایت مادی و معنوی از فرزندان نیازمند و یتیم اجرا می‌شود.

 دبیرخانه این طرح با مسئولیت معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد تشکیل‌ شده است و ایجاد دبیرخانه متناظر در تمام فرمانداری‌ها در آینده ای نزدیک ایجاد می شود.

ادارات کمیته امداد در سراسر استان یزد و همچنین دبیرخانه این طرح در استانداری آماده پاسخگویی به دستگاه‌های اجرایی برای شرکت در این طرح خداپسندانه هستند.

طرح‌های اکرام ایتام و محسنین از جمله طرح‌های موفق کمیته امداد امام خمینی(ره) است و مردم خداجوی استان می‌توانند یتیم و یا فرزند نیازمند(محسنین) موردنظر خود را انتخاب کرده و ماهیانه حداقل ۳۰ هزار تومان به آن‌ها کمک کنند.

سامانه اکرام نیز ساده‌ترین روش برای حمایت و کمک به ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت این نهاد به‌ صورت غیرحضوری و آنی است و نیکوکاران یزدی می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه اینترنتی ekram.emdad.ir حمایت ایتام و فرزندان نیازمند موردنظر خود را بر عهده گیرند.

سامانه نیکوکاری (تلفن رایگان) ۰۹۶۸۸۷، کد دستوری#۰۳۵*۸۸۷۷* تلفن همراه، بخش‌های نیکوکاری نرم‌افزارهای کاربردی تلفن همراه همچون سنا و سکه، درگاه‌های اینترنتی emdad.ir و mohsenin.ir برای سهولت در دریافت کمک‌های مردمی در نظر گرفته‌ شده است.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha