جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بیانیه

حوزه/ اتحادیه ‌انجمن‌های‌ اسلامی ‌دانش‌آموزان ‌شهرستان ‌اردکان با انتشار بیانیه ای اهانت روزنامه فرانسوی به پیامبر اکرم(ص) را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، اتحادیه ‌انجمن‌های‌ اسلامی ‌دانش‌آموزان ‌شهرستان ‌اردکان با انتشار بیانیه ای اهانت روزنامه فرانسوی به پیامبر اکرم(ص) را محکوم کرد.

متن کامل بیانیه به این شرح است:

بار دیگر این عمل بسیار ضدارزشی و غیرانسانی را محکوم کرده و تقاضای برخورد قاطع تمامی اقشار جامعه جهان اسلام با این قبیل امور داریم و همگان را به ارشادات حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای «دامت برکاته العالیه» در افشای انگیزه‌های شوم آمریکا و رژیم صهیونیستی در انحراف اذهان ملت‌ها و دولت‌های غرب آسیا از نقشه شوم خاورمیانه جدید توصیه و جلب می‌نماییم.

همان‌گونه که امام خامنه‌ای فرمودند: «ملت‌های مسلمان به‌ویژه کشورهای غرب آسیا ضمن حفظ هوشیاری در مسائل این منطقه حساس باید هرگز دشمنی‌های سیاست‌مداران و سردمداران غربی را نسبت به اسلام و مسلمین فراموش نکنند.»...

ما اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان شهرستان اردکان، اهانت نشریه فرانسوی شارلی ابدو را به ساحت مقدس و نورانی پیامبر اعظم(ص) به‌شدت محکوم می‌کنیم و از همه مسلمانان جهان اسلام و آزادگان جهان دعوت می‌نماییم، این اقدام صهیونیستی نشریه فرانسوی را محکوم و مسلمانان فرانسه نیز آن را تحریم کنند.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha