پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024

حوزه/ استاد حوزه علمیه خواهران یزد گفت: قدم هایتان رابرای خدا بردارید تا از وسوسه ها و تزئینات شیطانی در امان بمانید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد، خانم سکینه ساروخانی در نشست توجیهی طلاب جدید مدرسه علمیه حضرت زینب(سلام الله علیها) یزد، همزمان شدن ورود خواهران طلبه به حوزه علمیه با ایام سوگواری اباعبدالله(ع) را با برکت دانست و خطاب به طلاب گفت: از امام حسین(علیه السلام) بخواهید تا در راه حضرت باشید؛ در این راه پای آهنی لازم است، لذا از حضرت سیدالشهداء(علیه السلام) درخواست یاری کنید تا همان گونه که اباعبدالله(علیه السلام) در عاشورا سنگ تمام گذاشتند، شما هم بتوانید در این راه سنگ تمام بگذارید.

وی در ادامه با بیان سخنانی از شهید مطهری، عظمت و بزرگی مکتب امام حسین (علیه السلام) را تشریح و تأکید کرد: سعی کنید هر روز به اباعبدالله(علیه السلام) سلام دهید و با امام زمان(عج) ارتباط برقرار کنید.

ساروخانی در ادامه افزود: اگر قدم هایتان برای خدا باشد بدانید خداوند دست شما را خواهد گرفت و در این راه سخت نخواهید لنگید و از وسوسه ها و تزئینات شیطانی در امان خواهید ماند.

استاد حوزه  خواهران در پایان گفت: از خدا بخواهید که زینت اسلام و سرباز امام زمان (عج) وطلبه واقعی باشید و بتوانید ابتدا خودتان، بعد خانواده و سپس جامعه را رشد دهید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha