سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
بنامه های کانون دانش آموختگان بافق

حوزه/ انجمن دانش آموختگان مدرسه علمیه الزهرا(سلام الله علیها) بافق از سال ۱۳۹۴ شروع به فعالیت کرد و با برگزاری دوره های مختلف بحث توانمند سازی آنان را دنبال می کند.

خانم زهرا زارعی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد با اشاره به فعالیت های کانون دانش آموختگان مدرسه علمیه الزهرا(س) بافق گفت: کارگاه نهایی آموزش مقدماتی مداحی به مدت ۸ ساعت در این کانون برگزار شد و دانش آموختگان با حضور در کارگاه با تکنیک های مولودی خوانی و مداحی و سبک های مختلف آن آشنا شدند.

وی اضافه کرد: دانش آموختگان قبل از ورود به کارگاه نهایی آموزش مقدماتی مداحی، با شرکت در دوره ۱۲ ساعته  با مهارت های مقدماتی مداحی آشنا شدند.

دبیرکانون دانش آموختگان مدرسه علمیه الزهرا(سلام الله علیها) بافق اظهار کرد: این کانون در نظر دارد با برگزاری دوره های تکمیلی، مقتل خوانی، آشنایی با آسیب های مداحی، فرقه شناسی، شیوه های ارتباط موثر و تکنیک های جذب مخاطب، به پیشرفت دانش آموختگان کمک کرده و در آینده زمینه استفاده از بانوان مداح آموزش دیده را در مدارس و مراسمات سطح شهر ایجاد کند.

وی، عملکرد ویژه این کانون نسبت به کانون  های فرهنگی دیگر را اهتمام ویژه بر علم افزایی و بکارگیری استعدادهای شخصی هر فرد در بین طلاب، دانشجویان و دانش آموزان  و همچنین پرورش مربیان آگاه با مبانی اسلامی دانست.

زارعی اظهار کرد: انجمن دانش آموختگان مدرسه علمیه الزهرا(سلام الله علیها)  بافق از سال ۱۳۹۴ شروع به فعالیت کرد و با برگزاری دوره های مختلف بحث توانمند سازی آنان را دنبال می کند.

 وی ادامه داد: انجمن دانش آموختگان مدرسه علمیه الزهرا(سلام الله علیها)  بافق از سال ۱۳۹۸ به جهت متمرکز و منسجم کردن فعالیت ها به صورت یک سازمان مردم نهاد فرهنگی و اجتماعی ثبت شد و قصد دارد با پرورش افرادی آگاه به مسائل مختلف فرهنگی و اجتماعی علی الخصوص در حوزه آسیب های اجتماعی در زمینه زنان و خانواده، در سطح شهر و استان ایفای نقش کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha