جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مدیر مدرسه علمیه خواهران خوی

حوزه/ رجائیان با اشاره به این‌که چهار ستون زندگی ما، علم، عمل، عقل و عشق است، گفت: در درس خواندن باید به این چهار ستون توجه بکنیم و طلبه باید بسترساز حکومت عدل جهانی باشد و این امر با عمل به آداب طلبگی ممکن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در آذربایجان غربی، زهره رجائیان امروز در مراسم افتتاحیه سال تحصیلی جدید مدرسه علمیه الزهرا(س) خوی با بیان این‌که در ایام کرونا هم نباید دروس حوزوی تعطیل شوند، اظهار داشت: در این شرایط کرونایی گاها مجبوریم کلاس‌های خود را به صورت غیرحضوری برگزار کنیم و قطعا کیفیت آموزش غیر حضوری مثل آموزش حضوری اثر پذیر و اثرگذار نخواهد بود.

وی با بیان این‌که سر سفره اهل بیت بودن سعادت و عاقبت بخیری را به ارمغان می آورد، گفت: برای رسیدن به سعادت اخروی باید به ریسمان الهی که همان اهل بیت(ع) می‌باشد چنگ بزنیم و نباید از طلبگی و ولایت غافل بشویم که غفلت موجب سقوط خواهد بود.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) خوی با بیان این‌که رسیدن به ولایت الهی فقط با اهل بیت و ائمه معصومین ممکن است، افزود: ولایت امیرالمؤمنین راه رسیدن به ولایت الهی است و در عصر حاضر هم باید فرمانبردار امام زمان(عج) باشیم و طلبگی که همان سربازی امام عصر(عج) می باشد بزرگترین افتخار است.

وی با بیان این‌که دوستی با دوستان اهل بیت(ع) و دشمنی با دشمنان اهل بیت(ع) باید در سرلوحه کارهای ما باشد، ادامه داد: حب ولایت راه رسیدن به سعادت است و تولی و تبری که از بالاترین مسائل فروع دین است باید در زندگی ما جاری شود.

رجائیان در ادامه با اشاره به این‌که چهار ستون زندگی ما، علم، عمل، عقل و عشق است، گفت: در درس خواندن باید به این چهار ستون توجه بکنیم و طلبه باید بسترساز حکومت عدل جهانی باشد و این امر با عمل به آداب طلبگی ممکن است.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha