سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
آیین افتتاحیه سال تحصیلی جدید مدارس دامغان2

مدیر حوزه علمیه استان سمنان در مراسم آغاز سال تحصیلی مدارس علمیه دامغان، گفت: توصیه موکد امام زمان(عج) به طلاب، تلاش مضاعف علمی به همراه شوق و رغبت است، لذا طلاب گام مستحکمی برای برداشت توشه ی علمی و اخلاقی یک سال خود بردارند و از کسلی و بی انگیزگی تحصیلی پرهیز کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از دامغان، مراسم افتتاحیه سال تحصیلی جدید مدارس علمیه شهرستان دامغان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و حداقل جمعیت، با حضور علمای،  مدیران و معاونان مدارس علمیه و جمعی از طلاب، به میزبانی مدرسه علمیه امام محمدباقر (علیه السلام) "مطلب خان" برگزار شد.

مدیر حوزه علمیه استان سمنان در این مراسم گفت: در در فرازی از دعای مشهور «اللَّهُمَّ ارْزُقْنَا تَوْفِیقَ الطَّاعَةِ» که منصوب به امام زمان(عج) است، می خوانیم، «وَعَلَی الْمُتَعَلِّمِینَ بِالْجُهْدِ وَالرَّغْبَةِ / پروردگارا به دانش پژوهان تلاش و رغبت مرحمت فرما».

حجت الاسلام والمسلمین رستمیان اضافه کرد: توصیه موکد امام زمان(عج) به طلاب، تلاش مضاعف علمی به همراه شوق و رغبت است، لذا طلاب گام مستحکمی برای برداشت توشه ی علمی و اخلاقی یک سال خود بردارند و از کسلی و بی انگیزگی تحصیلی پرهیز کنند.

حجت الاسلام محمدحسن مظهری، مدیر مدرسه علمیه امام محمدباقر (علیه السلام) هم در این مراسم، برای طلاب در سال جدید تحصیلی آرزوی توفیق کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha