شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ |۱۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 30, 2024
بیانیه

حوزه/ مدرسه علمیه حضرت زینب کبری(س) اردستان با صدور بیانیه ای توهین نشریه فرانسوی به ساحت مقدس رسول مهربانی را محکوم کرد .

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، مدرسه علمیه حضرت زینب کبری(س) اردستان در محکوم کردن توهین نشریه فرانسوی به ساحت مقدس رسول مهربانی بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ» (الصف/ ۸)

توهین و تمسخر در همیشه تاریخ نشانه عجز در منطق و استدلال بوده و همواره امری ناپسند تلقی می‌شود. بدون تردید اهانت به ساحت مقدس پیامبر رحمت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله و سلم) در راستای پروژه اسلام هراسی و ارائه چهره غیر واقعی از اسلام توسط رژیم کودک کش صهیونیستی و آمریکا نشانی از عجز و حقارت این چهره های خبیث است.

اهانت نشریه شارلی ابدو فرانسه به ساحت مقدس رسول رحمت، اخلاق و مهربانی، که برخاسته از قلمی شیطان صفت است، قلوب همه مسلمانان جهان و آزادی خواهان را جریحه دار کرد. اهانت به پیامبر اعظم (صلی الله علیه و آله و سلم) توهین به همه ارزش‌های انسانی و اخلاقی است که نزد هر انسان حق مداری محکوم است.

کادر، اساتید و طلاب مدرسه علمیه خواهران حضرت زینب کبری علیها السلام اردستان، همراه با آحاد ملت غیور ایران اسلامی و تمامی مسلمین آزادی خواه جهان اسلام، اقدام توهین آمیز اخیر نشریه فرانسوی را شدیداً محکوم کرده و با فریاد رسا و بلند اعلام می‌داریم همانگونه که رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خمینی(ره) فرمودند: «اگر جهان خواران بخواهند در مقابل دین ما بایستند ما در مقابل همه دنیای آنان خواهیم ایستاد».

إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَ یُثَبِّت أَقدامَکُم(محمد/۷)

و العاقبه للمتقین

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha