جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت‌‌الاسلام سالک

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین سالک گفت: برنامه دشمن عبارت است از تضعیف روحیه پیروان پیامبر در سراسر عالم و ما شاهدیم که امریکا و پیروانش در غرب آسیا و خلیج فارس این مسئله را یک سیاست می دانند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام و المسلین احمد سالک، غروب پنج شنبه، در تجمع معترضان اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص)، در گلستان شهدا اصفهان با بیان این که معتقدم هر شهیدی امام‌زاده‌ای است، گفت: در جواراین عزیزانی که جانشان را برای فرهنگ غنی نبی مکرم حضرت محمد(ص) و قرآن کریم در طبق اخلاص گذاشتند و در میدان نبرد با خصم و نفاق غوغایی برپا کردند که امروز دانشگاه های جهان جیره خوار دانشگاه جنگ تحمیلی هشت ساله ما هستند و اینها اساتید دانشگاه های بشریتند و اینها برای ما غیرت دارند.

وی در ادامه نسبت به نام پیامبر(ص) و وجود پیامبر(ص)، اظهار کرد: نام مقدس پیامبر یکی از جاذبه ترین پدیده های اسلامی برای کلیه مسلمانان عالم است، چون مسئله، مسئله عاطفه و ایمان باهم است‌.

نماینده ادوار مجلس افزود: یکی از بهترین و بزرگترین شخصیت های عالم خلقت وجود مبارک پیامبر گرامی است که این بزرگوار برای همه عواطف و همه عقاید در عامه جامعه بشریت و جهان مسلمین مرکزیت دارد.

سالک ادامه داد: رهبر معظم انقلاب فرمودند امام خمینی (ره) امام بزرگ ما افتخار بزرگش این بود که یک امت بتواند عامل به سخنان آن پیامبر باشد؛ این انقلاب عظیم، نشات گرفته از مبانی ارزشی است که تجسم همه ارزش ها در وجود پیامبر اکرم و اهل بیت عصمت و طهارت است .

این کارشناس دینی تصریح کرد: پیامبر اسوه حسنه است و زیباترین و نیکو ترین زندگی را برای جهان بشریت آورده است

نماینده سابق مردم اصفهان در مجلس بیان کرد: توهین و جسارت به حضرت رسول اکرم اختصاص به زمان حال ندارد و از صدر اسلام علیه پیغمبر اقوام مختلف و مشرکین توهین ها کردند.

سالک در خصوص اشکال مختلف توهین به پیام(ص) در پهنه تاریخ، اظهار داشت: مشخص است که مستکبران عالم در مقابل پیامبران صف آرایی کردند؛ در عصر رسالت پیغمبر، مشرکین با سیاست تحقیر بر پیغمبر کار خود را نشان دادند.

وی ادامه داد: در دوره معاصر تهاجم مطبوعاتی و فرهنگی به پیامبر انجام می شود که نمونه آن کتاب آیات شیطانی توسط سلمان رشدی ملعون است و موضع گیری امام نسبت به حکم قتل سلمان رشدی، دشمن و استکبار و سیاست های مقابل پیامبران را به عقب راند

سالک در ادامه در مورد اهداف دشمن از اهانت به پیامبر(ص)، گفت: تضعیف روحیه پیروان پیامبر در سراسر عالم یکی از اهداف دشمن است و ما شاهدیم که آمریکا و پیروانش در غرب آسیا و خلیج فارس این مسئله را یک سیاست می دانند. خائنین حرمین تا به حال سخنی را در واکنش اهانت به پیامبر مطرح نکرده‌اند، انگار که تمام سران خلیج فارس مرده‌اند، ولی برای معامله قرن حاضرند که با اسرائیل غاصب سر میز مذاکره بنشینند.

وی اذعان کرد: امروز ما شاهدیم آمریکا، اسرائیل و اروپا گرفتار یک مسئله بشری است و قدرت حل آن را ندارد، رئیس جمهور آمریکا به مردمش می گوید: اراذل اوباش، تحمل ارتقاء یک انسان سرخ پوست یا سیاه پوست را ندارند و ما شاهد جنایت های اروپا و آمریکا در کشورشان علیه مردم هستیم.

سالک در پایان در خصوص تخریب وحدت میان مسلمین در جهان، اظهار کرد: توهین به پیامبر اکرم برای تخریب وحدت و اتحاد مردمی است و تهاجم آنها به پیامبر و قرآن حساب شده است و اینها می خواهند ستون خیمه اسلام را بشکنند، البته اسلام بر همه ادیان ابراهیمی و مکاتب پیروز خواهد شد و حکومت عدل الهی با ظهور مهدی موعود (عج) برپا خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha