جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ تجمع طلاب، اساتید حوزه علمیه و مردم انقلابی قم در محکومیت اهانت به ساحت قدسی پیامبر اعظم (ص)

مدیریت حوزه علمیه استان بوشهر در بیانیه ای آورده است: آنچه روشن و مسلم است این است که سردمداران هتاک غربی در آینده نزدیک بیش از پیش پی خواهند برد که توان مقابله با حقانیت اسلام ناب محمدی را از دست داده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، مدیریت حوزه علمیه استان بوشهر در بیانیه ای هتک حرمت نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر عظیم الشان اسلام را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: اهانت چند باره نشریه هتاک فرانسوی به پیامبر عظیم الشأن اسلام نشان از درماندگی و عجز سردمداران مغرور کشورهای غربی و صهیونیزم پلید در مقابل عظمت اندیشه اسلامی است.

رئیس جمهور کم خرد فرانسه توهین به پیامبر اسلام را نشانه آزادی بیان می‌داند، در حالی که تحقیق و پژوهش در خصوص مسأله نه چندان مهمی مانند هولوکاست را جرم می‌دانند و با پژوهشگری مانند روژه گارودی چنان برخورد کردند که روی دادگاه های صلیبی تفتیش عقاید در قرون وسطی را سفید کردند. همچنین برخورد دیکتاتورمآبانه و خشونت بار با مردم معترض فرانسه در یکی دو سال اخیر، گواه روشنی بر حرمت نداشتن آزادی بیان در دستگاه حاکمیتی کشورهای غربی مدعی آزادی است.

امروز برای آزاد اندیشان واقعی در سراسر دنیا این پرسش مطرح است که حمایت از هتاکی به مقدسات دین مبین اسلام توسط سردمداران غربی نشانه چیست؟

آیا غیر از این است که پیروزی‌های جبهه مقاومت و اسلام انقلابی عرصه را بر کشورهای استکباری تنگ نموده و آنها را ذلیلانه به سوی چنین اقدامات زشت و سبکی سوق داده است؟

آیا غیر از این است که برای انحراف افکار عمومی جهان از موج گسترده اعتراض به تبعیض نژادی در کشورهای غربی ناچار به خاک پاشیدن به چهره خورشید شده‌اند تا احساسات میلیون‌ها مسلمان پیرو  حضرت محمد صلی الله علیه و آله را جریحه دار نمایند و موج اعتراضات اصیل مردم را به انحراف بکشانند؟
آنچه روشن و مسلم است این است که سردمداران هتاک غربی در آینده نزدیک بیش از پیش پی خواهند برد که توان مقابله با حقانیت اسلام ناب محمدی را از دست داده‌اند و خواهند فهمید که؛ پنجه مومین حریف پنجه خورشید نیست.

در این شرایط لازم است به دور از اعمال عناصر تکفیری مزدوران رسمی استکبار، مسلمین و انسان های آزاده دنیا با راه‌اندازی پویش‌ها و کمپین های اعتراضی، انزجار خود را به صورت هدفمند و قاطعانه نسبت به این اقدامات توهین آمیز ابراز نمایند.
همچنین لازم است سازمان همکاری اسلامی و نخبگان و علمای واکنش قاطع و هوشمندانه در مقابله با این پدیده شوم داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha