سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
کارت اعتباری خرید نان

حوزه/ بیش از ۲ هزار کارت اعتباری خرید نان، به ارزش ریالی ۹ میلیارد، از سوی حوزویان خوزستان در مناطق محروم استان توزیع می‌شود.

حجت‌الاسلام کیانی، مسئول مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به توزیع بیش از ۲ هزار کارت اعتباری خرید نان در مناطق محروم خوزستان، اظهارداشت: پس از بررسی‌های میدانی صورت گرفته توسط مبلغان هجرت در مناطق محروم خوزستان و شناسایی خانواده‌های بی‌بضاعت، طرح‌های حمایتی مختلفی برای کمک به این خانواده‌ها طرح‌ریزی شد که هم‌اکنون در حال اجرای برنامه‌های مدنظر هستیم.

وی با بیان اینکه یکی از طرح‌های در حال اجرا، توزیع «کارت‌های اعتباری خرید نان» است، گفت: این کارت‌ها به‌صورت روزانه با مبالغی معین صرفاً برای خرید نان شارژ می‌شود.

حجت‌الاسلام کیانی، بیان کرد: در این طرح، بیش از ۲ هزار کارت اعتباری خرید نان میان خانواده‌های نیازمند توزیع خواهد شد که در مجموع بالغ‌بر چهار میلیون و ۵۰۰ هزار ریال، طی سه ماه به‌حساب کارت‌های اهدایی به محرومین، واریز می‌گردد.

مسئول امور طلاب حوزه علمیه خوزستان، با بیان اینکه مجموعاً رقمی بالغ ۹ میلیارد ریال، صرفاً در این طرح هزینه شده است، گفت: إن‌شاءالله طرح‌های دیگری در دست اقدام است که با کمک خیرین و هم‌میهنان عزیز، بتوانیم خدمت مضاعفی به نیازمندان و محرومین داشته باشیم.

وی در پایان اظهارداشت: این طرح از سوی مرکز نیکوکاری راه بهشت، با مشارکت نمایندگی آستان قدس رضوی در استان خوزستان در حال اجرا می‌باشد.

لازم به ذکر است، مرکز نیکوکاری راه بهشت، وابسته به مدیریت حوزه علمیه خوزستان، زیر نظر نماینده ولی فقیه در خوزستان فعالیت می کند.

انتهای پیام./
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha