سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
رئیس مرکز خدمات حوزه

حوزه/ رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در بیانیه‌ای اهانت فرانسوی ها به ساحت نبی مکرم اسلام(ص) را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین ربانی رئیس مرکز خدمات در بیانیه‌ای اهانت به ساحت نبی مکرم اسلام(ص) را محکوم کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
یا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا لا تَتَّخِذُوا بِطانَهً مِنْ دُونِکُمْ لا یَأْلُونَکُمْ خَبالاً وَدُّوا ما عَنِتُّمْ قَدْ بَدَتِ الْبَغْضاءُ مِنْ أَفْواهِهِمْ وَ ما تُخْفِی صُدُورُهُمْ أَکْبَرُ قَدْ بَیَّنَّا لَکُمُ الْآیاتِ إِنْ کُنْتُمْ تَعْقِلُونَ آل عمران/١١٨
بازنشر و انتشار توهین بی‌شرمانه یک نشریه فرانسوی به نبی مکرم اسلام که در ادامه با حمایت و گستاخی امانوئل مکرون همراه گردید دل‌های مسلمانان، آزادی خواهان و مدافعان راستین حقوق بشر در جهان را جریحه‌دار کرد.
این مجرمان و شیاطین با دراز کردن زبان هتاک خود، باطن آلوده و عفونت پراکن خود را به نمایش گذاردند. توهین به پیامبر الهی و بشیر رحمت خداوند، با هیچ بهانه‌ای پذیرفتنی نیست. حاکمان دورو و دغل‌کار غربی با طرح ادعای دروغین آزادی بیان، عدالت، کرامت، آزادی و تمامی ارزش‌های والا و مطلوب انسان را به کشتارگاه قدرت‌طلبی و ثروت‌اندوزی خود می‌برند. فریبکاری و رفتار دوگانه دولت‌مردان غربی از مجرمیت و کیفر تردیدکنندگان در کشتار ادعایی یهودیان موسوم به هولوکاست و امثال آن روشن می‌شود.
گرچه مقتضای ذات عفن و سرشار از کینه و نفرت رئیس دولت فرانسه چنین گستاخی‌هایی می‌باشد؛ اما سکوت و کم‌کاری ملت‌ها و دولت‌های مسلمان در تنبیه هتاکان، آنان را جسورتر نموده است.
آزادی خواهان و مدعیان دفاع از حقوق بشر نیز با سکوت و بی‌تفاوتی خود در گستاخی شریک هستند.
امروز وظیفه هر انسان طالب سعادت، آزادی و عدالت‌خواه از مسلمان و غیرمسلمان و حاکمان مدعی حقوق بشر، اعلام موضع علیه توهین به پیامبر الهی و تنبیه توهین‌کنندگان است.
هرچند داغ این توهین‌ها بر دل سنگینی می‌کند اما امید می‌رود، این گستاخی‌های روشن و صریح، آنان که به عمق دشمنی این شیاطین باور ندارند را بیدار کند و موجب وحدت بیشتر امت اسلامی گردد.
سید حسن ربانی
رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه
انتهای پیام/۳۱۳/۳۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha