شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 925698
۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸
تصاویر/ آیین عمامه‌گذاری طلاب مدرسه علمیه الغدیر اهواز

حجت الاسلام ناصر اکبرزاده گفت: همزمان با ولادت نبی مکرم اسلام و امام صادق علیهماالسلام ۴۱ تن از طلاب آذربایجان‌غربی به لباس مقدس روحانیت ملبش خواهند شد.

حجت الاسلام ناصر اکبرزاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه با اشاره به معمم شدن طلاب آذربایجان‌غربی در هفته وحدت، اظهار داشت: ۴۱ تن از طلاب آذربایجان‌غربی همزمان با ولادت پیامبر اعظم(ص) و امام صادق(ع) به لباس مقدس روحانیت ملبس خواهند شد.

وی اظهار کرد: ۱۶ تن از طلاب مدارس علمیه امام خامنه‌ای و امام خمینی (ره) ارومیه همزمان با شب ولات نبی مکرم اسلام و امام صادق (ع) معمم می‌شوند و این مراسم با حضور جمعی از علمای شهر و تعدادی از خانواده‌های طلاب تازه معمم شده، با رعایت  دستورالعمل‌های بهداشتی در حسینیه مصلای امام خمینی ارومیه برگزار خواهد شد.

معاون تهذیب حوزه علمیه آذربایجان‌غربی در ادامه با بیان این‌که ۲۵ تن از طلاب استان هم در روز ولادت پیامبر اسلام(ص) در دیگر مدارس علیمه استان معمم می‌شوند، گفت: در مدارس علمیه‌ امام صادق (ع) شوط ۱۰ نفر، امام علی (ع) سلماس ۵ تن و امام خمینی (ره) خوی هم ۱۰ نفر از طلاب به لباس مقدس روحانیت ملبس می‌شوند.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha