سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
دانش‌آموزان بسیجی بیرجند‌

حوزه/ذاکر گفت:هر جامعه برای پویایی نیاز به روح جوان و انقلابی گری دارد و نشاط جوانی باید سرمایه این کار باشد.

سرهنگ محمد ذاکر مسئول بسیج دانش آموزی و فرهنگیان سپاه علی بن ابی طالب (ع)به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی در گفت وگوبا خبرنگارخبرگزاری حوزه، گفت:با توجه به شرایط کنونی کشور و محدودیت ناشی از کرونا برنامه‌های هفته بسیج دانش آموزی را به گونه‌ای پیش برده ایم که هم این هفته عزیز را گرامی بداریم و هم پروتکل‌ها را رعایت کنیم.

وی با برشمردن برخی برنامه‌های بسیج دانش آموزی نظیر اجرای سرود گروه بهنام در کوه خضر نبی، برگزاری مسابقات کتابخوانی، دیدار با خانواده شهدا، پویش آمریکا را زیر پا می‌گذاریم، غبار روبی مزار شهدا و نقاشی استکبار ستیزی افزود: یکی از وظایف ما کمک به سبک کردن بار عظیم آموزش است که بر دوش معلمان نهاده شده می‌باشد، از همین جهت طرحی به مدیر کل آموزش و پرورش استان قم ارائه گردیده تا بسیج بتوانند در امر آموزش کمک کار معلمان عزیز باشد.

ذاکر ادامه داد: در سال گذشته ما توانستیم برای دانش آموزان ابتدائی تولید محتوا داشته باشیم و امسال نیز با فراخوانی معلمان بسیجی در جهت رفع مشکل دانش آموزان محروم و مصونیت این قشر از خطرات فضای مجازی اقدامات خوبی صورت گرفت.

ذاکر خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط موجود و لغو اردوی راهیان نور کانالی در ایتا با نام راهیان بهشت ایجاد کردیم تا بتوانیم از این طریق یاد شهدا را زنده نگه داریم.

وی با تأکید بر سخن رهبر معظم انقلاب که فرمودند: "چنانچه هشت تا ده میلیون جوان مومن انقلابی پای کار فراهم کنید همه دغدغه‌های من از کشور رفع خواهد شد" گفت: عمده‌ترین هدف سازمان بسیج دانش آموزی تربیت نسل تراز انقلاب است که ما از این هدف کوتاه نمی‌آییم.

مسئول بسیج دانش آموزی و فرهنگیان استان قم از شهید سردار سلیمانی به عنوان سیدالشهدای انقلاب اسلامی یاد کرد و تصریح کرد: آمریکایی‌ها خیال کردند که با به شهادت رساندن حاج قاسم خللی در جبهه انقلاب پیش می‌آید و راه و مجاهدت‌های سردار سلیمانی فراموش میشود؛ ولی دیدیم خروشی در ملت ایران ایجاد شد و مردم نشان دادند این‌ها افکاری غلط و خیالی خام در ذهن ترامپ و آمریکایی‌ها بیش نیست و زدن پایگاه عین الاسد گوشه‌ای از قدرت و توان جمهوری اسلامی ایران در دفاع از مرزها و کیان انقلاب است.

ذاکر با اشاره به از بین رفتن حیثیت و هیبت آمریکا با صادرات نفت از ایران به ونزوئلا اظهار داشت: با این اقدام به همه نشان دادیم جوان ایرانی هر کاری را که بخواهد میتواند انجام دهد و این از افتخارات ملت ما می‌باشد که در اوج تهاجم و فشار فرهنگی بر جوانان امثال حججی ها، دانشمندان هسته‌ای و مدافعان حرم در این مرز و بوم پرورش می‌یابند.

مسئول بسیج دانش آموزی و فرهنگیان استان قم در ادامه پیرامون اظهارات ابلیس پاریس گفت: این جنگ روانی از اوج نادانی و نفهمی رئیس جمهور فرانسه است، که مسلمانان همه کشورها نظیر ایران، بحرین، قطر، عراق و ... به پاخاسته اند و ضمن تحریم کالاهای فرانسوی با اتحاد در صحنه حاضر شدند.

وی افزود: مکرون نشان داد که بازیچه دست صهیونیسم و آمریکا است و مهد دموکراسی جهان طبل تو خالی بیش نیست.

ذاکر در پایان لازمه جامعه پویا را روح جوان انقلابی عنوان کرد و تصریح کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند: هر کجا کار به دست جوانان سپرده شده، کار خوب و با سرعت به پیش رفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha