پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
نوجوان فاطمی

حوزه/ مسئول مرکز نوجوانان فاطمی حرم بانوی کرامت گفت: خادمیاران رسانه‌ای آستان با حوزه‌های گرافیک، تدوین، جلوه‌های ویژه، عکاسی و فیلم برداری، صدا سازی و سرود و فیلمنامه نویسی و نویسندگی آشنا شده و در شرایط کرونایی با استفاده از بستر فضای مجازی و تولید محتواهای فاخر آموزه‌های دینی را به جوانان و نوجوانان مخاطب فضای مجازی، منتقل می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه،حجت الاسلام مرتضی جعفری در گفت‌وگویی از آغاز به کار مرکز نوجوانان فاطمی در مکان جدید خود در جنب درب ۲۴ حرم مطهر کریمه اهل بیت سلام الله علیها خبر داد.

وی با بیان اینکه این مرکز در دو شیفت صبح و بعد از ظهر در دو حوزه تبلیغی و تربیتی فعالیت می کند، افزود: حوزه تبلیغی شامل فعالیت در فضای مجازی و تولید برنامه های مختلف توسط نوجوانان و حوزه تربیتی شامل آموزش خادمیاران رسانه‌ای آستان در حوزه‌های گرافیک، تدوین، جلوه‌های ویژه، عکاسی و فیلم برداری، صدا سازی و سرود و فیلمنامه نویسی و نویسندگی می‌شود.

مسئول مرکز نوجوانان فاطمی آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها با بیان اینکه مرکز نوجوانان رسانه ای حرم مطهر با عضو گیری از میان دانش آموزان پایه های هفتم، هشتم و نهم تشکیل شده است، گفت: این نوجوانان پس از آموزش به عنوان خادمیاران رسانه ای به تولید آثار رسانه‌ای می پردازند که تولیدات آن‌ها در فضای مجازی و سایت آستان و همچنین رسانه های دیگر منتشر می شود.

وی با بیان این که در حال حاضر دوره‌های آموزشی فیلمبرداری و عکاسی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و در حد امکان به صورت مجازی دنبال می‌شود، افزود: بخشی از تولیدات این مرکز در سامانه ملی جوان نو در پرتال جامع آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها  به نشانی https://javaneno.amfm.ir/ بارگذاری می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha