جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیین رونمایی

حوزه/ آیین رونمایی از دانشنامه دین با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب و جمعی از استادان و پژوهشگران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، ترجمه دانشنامه دین بریل که حاصل ده سال تلاش علمی یکصد تن از پژوهشگران و مترجمان مطرح در حوزه ادیان و مذاهب است، با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب رئیس دانشگاه و جمعی از استادان و پژوهشگران رونمایی می‌شود.

در این آیین، حجت‌الاسلام مهدی فرمانیان معاون پژوهشی دانشگاه ادیان و مذاهب، دکتر مهدی لکزایی و دکتر علیرضا ابراهیم سرویراستاران علمی این دانشنامه و جمعی از مدیرانِ ناشران برتر شهر قم نیز حضور خواهند داشت.

این آیین روز پنجشنبه پانزدهم آبان‌ماه ۱۳۹۹ ساعت ۱۳ در سالن کنفرانس امام موسی صدر دانشگاه ادیان و مذاهب برگزار خواهد شد.

هم‌چنین علاقه‌مندان می‌توانند از طریق صفحه کتابسرای ادیان به آدرس ketabsara_adyan@ به صورت زنده و مستقیم شاهد این آیین باشند.

گفتنی است دانشنامه دین در دو جلد و در ۱۷۰۰ صفحه با سرویراستاری دکتر مهدی لکزایی و دکتر علیرضا ابراهیم منتشر شده است.

دانشنامه دین بریل به گفته صاحبنظران بهترین دانشنامه به نگارش درآمده در حوزه دین است که به زبان انگلیسی از سوی انتشارات بریل هلند به عنوان یکی از بزرگ‌ترین ناشران حوزه علوم انسانی در جهان به چاپ رسیده است.

نشر دانشنامه دین بریل از سوی انتشارات دانشگاه ادیان و مذاهب وابسته به معاونت پژوهشی دانشگاه ادیان و مذاهب در کنار نشر آثاری هم‌چون ترجمه اثر تعالیم کلیسای کاتولیک که با حضور پاپ در واتیکان رونمایی شد، می‌تواند به عنوان یکی از نمادهای فعالیت‌های بین‌المللی دانشگاه ادیان و مذاهب مطرح شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha