جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
علمای شیعه و سنی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس با اشاره به برگزاری مراسم هرساله علمای اهل سنت و تشیع استان گفت: امسال این گردهمایی در شهرستان اوز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، یکشنبه‌شب برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌ محمدصادق مهرابی در گفت‌وگو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، در خصوص فعالیت‌های اداره کل تبلیغات اسلامی استان فارس و مبلغان در هفته وحدت اظهار داشت: با توجه به اینکه برادران اهل سنت در استان فارس حضور دارند، ازاین‌رو این استان به‌نوعی ترکیبی و تلفیقی است.

وی، لازمه فعالیت‌ها در کشور و جهان را توجه به وحدت جامعه اسلامی دانست و اضافه کرد: همه ما باید پیام اسلام و قرآن را که پیام وحدت است تبلیغ کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس تصریح کرد: با توجه به شیوع کرونا در استان فارس، مقداری کار اعزام و تبلیغ دشوار شده است، اما برنامه‌هایی را که هرسال در استان دنبال می‌شد سعی کرده‌ایم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تا حدودی برگزار شود.

وی، هدف اداره کل تبلیغات اسلامی استان فارس را ترویج و تبلیغ وحدت دانست و عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم حول محور وحدت پیام اسلام و انقلاب را به همه برسانیم.

حجت‌الاسلام مهرابی با اشاره به برگزاری مراسم هرساله علمای اهل سنت و تشیع استان نیز بیان داشت: امسال نیز این گردهمایی در شهرستان اوز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی یکشنبه‌شب برگزار شد.

وی همچنین گفت: هیچ‌گونه اعزامی با توجه به شیوع کرونا در هفته وحدت نداشته‌ایم و فقط مبلغین بومی به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha