جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دعوت از اساتید و پژوهشگران عرصه تعلیم و تربیت برای ارسال مقالات

حوزه/ اساتید و پژوهشگران عرصه تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش مقالات خود را با توجه به محورهای اعلامی به آدرس tmobalegh@cfu.ac.ir ارسال نمایند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام متقی نژاد مسئول تهذیب و تبلیغ مرکز تربیت مبلّغ -معلم حوزه های علمیه در مورد فراخوان مقالات مجلات مرکز تربیت مبلغ -معلم گفت: ما در مجموعه مرکز تربیت مبلغ معلم حوزه های علمیه و در راستای فعالیت های پژوهشی و چاپ نشریات توانسته ایم مجوز دو مجله تعلیم و تربیت دینی و همچنین آموزش و پرورش تراز که به صورت دوفصلنامه چاپ وپخش می شوند را بگیریم و نیاز داریم برای چاپ آنها به اینکه  پژوهشگران و اندیشمندان و مقاله نویسان و متخصصان حوزوی و دانشگاهی  این مجموعه را کمک نمایند تا علاوه بر جزای معنوی  مقالات ارسالی را با اسم خودشان چاپ نماییم.

وی افزود: در صورتی که هر مقاله  امتیازهای لازم  را به دست آورد علاوه بر حق الزحمه که به تمام مقالات پرداخت می گردد هدایایی نیز از طرف مدیر مرکز اهداءمی گردد.

مسئول تهذیب و تبلیغ مرکز تربیت مبلغ معلم حوزه های علمیه خاطر نشان ساخت: اساتید و پژوهشگران عرصه تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش مقالات خود را با توجه به محورهای مطرح شده، به آدرس tmobalegh@cfu.ac.ir ارسال نمایند.

محورهای پژوهشی:

- مبانی تعلیم و تربیت دینی

- مطالعات تطبیقی و تربیت دینی در ادیان

- فلسفه تعلیم و تربیت دینی

- فقه  تعلیم و تربیت دینی

- تاریخ تحلیلی تعلیم وتربیت دینی   

-  تاریخ تحلیلی آموزش و پرورش اسلامی

- مدرسه اسلامی(مفهوم، الگو، ساختارو روشها)

- فلسفه تربیت رسمی و عمومی

- مطالعات تطبیقی آموزش و پرورش

- فقه مدرسه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha