سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه(ع) و روز دختر

حوزه/ مسئول واحد کودک و نوجوان حرم مطهر بانوی کرامت از برگزاری مسابقه سراسری حضرت معصومه سلام‌الله علیها از تاریخ ورود آن حضرت به قم تا شهادت ایشان خبرداد و گفت: این مسابقه با استفاده از نرم افزار شاد به‌عنوان شبکه آموزشی دانش آموزان دنبال می‌شود.

به خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام مرتضی جعفری طی گفت‌وگویی اظهار کرد: مسابقه سراسری حضرت معصومه سلام الله علیها از سالروز ورود حضرت معصومه سلام الله علیها به شهر مقدس قم تا روز شهادت بانوی کرامت برگزار خواهد شد.

وی افزود: این مسابقه در دو بخش برگزار می‌شود که در بخش اول مخاطبان می‌توانند عکس، فیلم و یا صوت عرض ارادت خود از قبیل سلام به حضرت، شعرخوانی در مدح حضرت و یا هر گونه عرض ارادت به حضرت معصومه سلام الله علیها را برای ادمین کانال خانواده فاطمی در شبکه‌های مجازی ارسال کنند.

مسئول واحد کودک و نوجوان حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها ادامه داد: همچنین بخش دیگر این مسابقه شامل شخصیت شناسی حضرت معصومه سلام الله علیها می شود که در سه گروه سنی کودک، نوجوان و عمومی به صورت پاسخگویی به سؤالات برگزار می شود و فایل محتوایی آن در سامانه www.keramat.amfm.ir بارگذاری خواهد شد.

وی بیان کرد: در پایان به ۸۰نفر از برگزیدگان این مسابقه به قید قرعه هدایای متبرک آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها اهدا خواهد شد و علاقه مندان می‌توانند از ۱۹ آبانماه تا ۶ آذرماه ۹۹ با مراجعه به سامانه اینترنتی www.keramat.amfm.ir  در این مسابقه شرکت کنند.

حجت الاسلام جعفری ابراز کرد: هماهنگی‌های لازم برای بارگذاری محتوا و لینک این مسابقه در نرم افزار شاد صورت گرفته و دانش آموزان می توانند از طریق نرم افزار شاد در این مسابقه شرکت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • گلنار کریمیان IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
    0 0
    می شود گزینه ۲