پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
 پیروزی بیش از نیمی از نامزدهای مسلمان در انتخابات آمریکا

حوزه/ سازمان‌های اسلامی و حقوق مدنی در آمریکا اعلام کردند که بیش از نیمی از نامزدهای مسلمان در انتخابات ایالات متحده پیروز شده یا در شرف پیروزی قرار دارند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از  آناتولی، گروه ها می‌گویند که بیش از نیمی از نامزدهای مسلمانان در انتخابات ایالات متحده پیروز شده‌اند.

 جمعه ، سه گروه از گروه‌های حامی مسلمانان اعلام کردند که بیش از نیمی از نامزدهای مسلمان-آمریکایی برای پست های عمومی در انتخابات شرکت کرده بودند، برنده شدند.

شورای روابط اسلامی آمرکایی (کایر)، به همراه گروه‌های «جت پک» و «ام. پاور چنج» اعلام کردهد که از ۱۱۰ مسلمان آمریکایی که برای پست‌های مختلف نامزد شده بودند،  ۵۷ نفر پیروز شده یا پیش‌بینی می‌شود که در انتخابات ۳ نوامبر پیروز شده باشند.

این افراد رد ۲۴ ایالت از جمله واشنگتن دی‌سی وارد کارزار انتخاباتی شده بودند و امسال تعداد نامزدهای مسلمان در انتخابات بالاترین عدد از سال ۲۰۱۶ بوده است.

محمد میسوری مدیر اجرایی جت پک در بیانیه‌ای گفت: افزایش نمایندگی سیاسی ما اهمیت زیادی در راستای شکست اسلام هراسی خشونت آمیز در اینجا و سراسر جهان دارد، زیرا مقامات و رسانه‌های منتخب را مجبور می‌کند که دیدگاه ما را موارد مختلف از جمله مراقبت‌های بهداشتی، اقتصادی، سیستم حقوقی کیفری و هر مسئله درنظر بگیرند.

در مجموع ، حامیان تقریباً ۱۷۰ نامزدی را که کاندیدا شده‌اند، از جمله کسانی که در دورهای مقدماتی حذف شده بودند و بنابراین به انتخابات ۳ نوامبر راه پیدا نکرده بودند، ردیابی کردند و این رقم تقریباً ۳۰ نفر بیشتر از بالاترین میزان ۱۳۴ نامزد مسلمان-آمریکایی است که در سال ۲۰۱۸ شرکت کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha