جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ملتان میں ایم ڈبلیو ایم کی تحفظ ناموس رسالت ریلی

حوزه/ طرح های کفرآمیز به پیامبر در اروپا، از جمله فرانسه باید محکوم شود و اهانت به مقدسات اسلام به نام آزادی بیان، غیرقابل تحمل است

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به همت مجلس وحدت مسلمین ملتان پاکستان، راهپیمایی سالانه میلاد تحت عنوان تحفظ ناموس رسالت از مسجد جامع الحسین، نیو ملتان برگزار شد.

در این راهپیمایی اعتراض آمیز، حجج اسلام اقتدار حسین نقوی، قاضی نادر حسین علوی، غلام مصطفی انصاری، وسیم عباس معصومی، مجاهد عباس گردیزی، کاشف حیدری،  فرمان علی صفدری، عمران ظفر، غلام علی جعفر انصاری، هادی حسین هادی، جعفر قریشی، راو محمد عارف رضوی رهبر مرکزی جنبش منهاج القرآن و زاهد بلال قریشی رئیس شورای میلاد، ‌حضور داشتند.

رهبران شرکت کننده در این راهپیمایی گفتند: طرح های اهانت آمیز به پیامبر در اروپا، از جمله فرانسه محکوم است و اهانت به مقدسات اسلام به نام آزادی بیان، غیرقابل تحمل است. ما می توانیم جان خود را از دست بدهیم، اما نمی توانیم کوچکترین اهانت نسبت به ناموس رسالت را قبول کنیم.

آنها تاکید کردند: ماه مبارک ربیع الاول، ماه بیان عظمت نبوت است، افراط گرایان ضد اسلامی در این ماه مبارک با اهانت به پیامبر اسلام، مسلمانان را به چالش کشیده اند.

آنها خواستار اخراج سفیر فرانسه شدند و گفتند: ما فرزندان وفادار این کشور هستیم. دولت باید فوراً روابط خود را با فرانسه پایان دهد و سفیر فرانسه را از این کشور اخراج کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • عباس اخوان IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
    0 0
    با سلام و ارادت! معتقدان به همان "ناموس رسالت" بهتر نیست به جای راهپیمایی اعتراض آمیز، پاسخ علمی، تحقیقی، تاریخی، قرآنی، روائی ... به مستشکل بدهند؟