یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حضور دوباره نماینده ولی‌فقیه در خوزستان میان کارگران معترض هفت‌تپه

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، برای بار دوم، با هدف حل مشکل کارگران هفت‌تپه در جمع آن‌ها حاضر شد و به مشکلات آن‌ها رسیدگی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، پیش از ظهر امروز برای بار دوم در جمع کارگران معترض هفت‌تپه حضور پیدا کرد و به مشکلات آن‌ها رسیدگی کرد.

امام جمعه اهواز، به همراه امام جمعه شوش، میان کارگران شرکت نیشکر هفت‌تپه رفت و از نزدیک با آن‌ها گفتگو و بر استمرار پیگیری تا رفع دغدغه‌های آن‌ها و مشکلات شرکت تأکید کرد.

به گزارش حوزه، در جریان اعتراضات ماه‌های گذشته کارگران شرکت نیشکر هفت‌تپه، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان میان آن‌ها حضور پیدا کرده و به طور جدی پیگیر رفع مشکل آن‌ها می‌شود که پس از آن، قوه قضائیه و قوه مقننه به طور جدی در این پرونده ورود کرده و هم‌اکنون نیز مراحل دادگاهی اعضای هیئت‌مدیره این شرکت، در حال سپری شدن می‌باشد.

امروز نیز با توجه به اخراج چند کارگر توسط مسئولان شرکت، امام جمعه اهواز مجدداً در جمع آن‌ها حضور پیدا کرده بود تا از نزدیک حرف و گلایه‌های کارگران بشنود.

البته نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، جمعه گذشته در خطبه‌های نماز جمعه صراحتاً اعلام کرده بود که ما پیگیر مشکلات کارگران زحمت‌کش شرکت هفت‌تپه هستیم، اما امروز نیز برای بار دوم میان آن‌ها حاضر شد تا به دغدغه‌های کارگران پاسخ دهد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha